Re: VEEL POST bij Sandd

171
Vanmiddag de Ikea's gekregen. Ik heb 2 wijken, totaal 890 afgiftepunten en het zijn 840 Ikea's, dus bijna huis aan huis.
De chauffeur zou vanmiddag tussen 2 en 3 uur komen, hij was er pas om 6 uur. We hebben hem een lekker malt biertje gegeven en samen met hem de bus uitgeladen. Was best gezellig en hij zei dat hij bij ons de meeste gidsen moest afleveren. Weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn :?
Gelukkig helpt mijn man mee, we weten in ieder geval wat we volgende week moeten doen.

Re: VEEL POST bij Sandd

172
@henriette


wat "bof " ik dan voorlopig

ik heb voor de 1e wijk aangekondigd gekregen 130 ikea,s slechts
voor de 2e wijk nog niets gehoord...
zo te lezen voorlopig een makkie
Sterkte henriette met die enorme hoeveelheid... hoop dat het weer mee zit.
hoe berg je zoveel ikea,s..!

Re: VEEL POST bij Sandd

175
Nou.. ik heb ze zojuist gehad.
8 uur smorgens????
8 uur smorgens!!!!
En ik zou ze pas 30 augustus krijgen!!!!
EN ze zouden me eerst informeren hoe laat ik ze dan wel niet zou krijgen!!!

En inderdaad.. geen adres.. en ze hebben me nog steeds niets verteld over stickers!!!
Wat als ik niet op dit forum zou zitten? Dan zou ik toch denken van, huh? Huis aan huis?

Sandd doet zo zijn best om je goed te informeren, maar op de 1 of andere manier zijn ze daar gewoon niet toe in staat.

Re: VEEL POST bij Sandd

178
Nee, ik kreeg ze ook niet in kratten. Ze staan hier in de inham in de gang (gelukkig HEB ik een inham :lol: ) in stapels, hoogopgestapeld dus he? :roll: Wel lastig, want ze staan tegen de meterkast. Moet je eigenlijk wel bij kunnen als de stroom uitvalt. Ik had geen keuze. Het was of dat, of niet meer via de trap naar boven kunnen.. :mrgreen:

Re: VEEL POST bij Sandd

179
We kregen de Ikea's in pakketjes van 10. Gelukkig hebben we een garage waar we de auto niet in hebben staan.
De chauffeur kon zijn bestelbusje tot aan de garagedeur rijden en ze zo uitladen. Hij moest ze nog allemaal uittellen (84 pakketjes).
De stickers komen inderdaad pas maandag zodat je ze niet eerder kan bezorgen. Er waren ook nog geen werkbonnen bij.
Als ik het goed uitgerekend heb levert het tussen de € 75,00 en € 80,00 euro bruto op. Niet veel voor alle moeite maar dat geldt nu eenmaal voor al het werk voor Sandd. Ik zie het maar als een extraatje.
cron