Re: VEEL POST bij Sandd

941
Doro schreef:@knuffel

Als er zoveel kratten zijn voor 1 wijk kunnen er ook grote dikke gidsen in de kratten zitten.
Als dat niet het geval is dan wens ik jou veel sterkte.
Mijn post moet nog komen dus dat wordt nog een verrassing.
Er zijn inderdaad grote gidsen, reiscatalogi, 1 krat alleen vol universiteitstijdschrijften, pensioenfondsen....maar geen postcodeloterijwinnaar erbij...
Deze maand heb ik nog een invalwijk erbij ...
Voor de eerste wijk heb ik al 70 kilo post...ben benieuwd hoevel kilo in de andere zit

Re: VEEL POST bij Sandd

943
@slagvaardige

kom op slagvaardige.. dat is toch niet zo veel voor jou... twee wijken :lol:
in vgl.. met afgelopen dinsdag.. net zo veel postst.. dubbele kilo,s..
dat betekent veel sneller klaar met sorteren.. minder enveloppen .

@postgirl.. hoe kom je aan 160 kilo? 16 kratten... lees ik.

@knuffel
2 uur in de middag en je kan al beginnen met sorteren, dan ben je niet te beklagen maar een bofkont.
velen wachten de komende uren nog op de post :D

Re: VEEL POST bij Sandd

944
@Carla41

Ik kan de klok naar de tijden van mijn chauffeur. Hij komt altijd tussen 1.30 uur en 2 uur.....
Maar het is wel te zien, dat in Amsterdam-Centrum, met name Grachtengordel, waar ik bezorg, veel hoogopgeleiden wonen...., dikke vaktijdschriften voor architekten, journalisten, advocaten....en vorige dacht ik nog, dat het veel was ....waarom moet ieder Amsterdamer vliegen, KLM-magazine bijna in elke brievenbus.

Gelukkig wordt het de volgenden twee weken duidelijk minder (Y) :P

Re: VEEL POST bij Sandd

945
@knuffel

veel trappetjes dus.. sterkte hoor knuffel.
wel leuk dat je ons al kan meedelen wat we kunnen verwachten.
geen dikke klingels e.d.?

ik heb namelijk een overschot aan senioren... anbo/ klingels/ modebladen e.d..
ben al blij als er is een intellectueel tijdschrift tussen zit :D

maar ik ben pas eind van de middag aan de beurt.
dan vertrek ik daarna naar de sandd winterbijeenkomst en ga dan vanavond
vanaf een uurtje of 9 rustig beginnen.

prognose van 27 december al binnen? volgens de mailings is het een Top dag. 2,7 Miljoen Poststukken :roll:

Re: VEEL POST bij Sandd

946
En wordt het laat, dan kun je altijd nog morgenochtend verder gaan met sorteren. En daarna bezorgen. Doe ik ook af en toe, nu ik een invalwijk heb tot volgende week. Nog drie slagen en dan mag mijn collega haar eigen wijk weer doen. (Y)

Voor de 27ste staat er veeeeel post gepland. Kan ze meteen vol aan de bak! En dan ben ik de 31ste lekker vrij! (Y)

Re: VEEL POST bij Sandd

947
Laat je niet dol maken met die prognoses ze worden altijd weer bijgesteld.
Weet ik uit ervaring intussen nu wij ook prognoses krijgen. Veel bejaarden veel Klingel gedoe en zorgflops boekjes.
Ik zit ook nog met Yuppen dus ook veel gereis en getrek, we kunnen onze lol wel op!
Dan nog de koterij met al dat aanbod voor kroost en babygehuil.
cron