Re: VEEL POST bij Sandd

491
Ze hebben hier net de kratten opgehaald, op eentje na. :lol:

Ja hier ook veel Spoorklantjes en CZ. Rabo kan ik mij nog herinneren uit mijn Selektmailtijd. Was dat niet met dat vervelende, blauwe plastic eromheen? Ik had er destijds veel van. Volgens mij heb ik ze nog niet gehad in dat anderhalve jaar dat ik voor Sandd/Postservice bezig ben.

Ik krijg over de 1500 stuks post en rond de 100 kilo.

Re: VEEL POST bij Sandd

492
Hier zouden ook de bakken worden opgehaald vandaag tussen 12 en 4 uur vanmiddag.
Het is nu bijna 7 uur en de bakken staan hier nog , niet opgehaald dus.
Daar blijf je dan voor thuis,snap er niks van.

ik krijg morgen bijna 1500 stuks en 160 kg voor 2 wijken.Ben benieuwd.

Re: VEEL POST bij Sandd

496
@wendap

Voor lege bakken blijf je toch niet thuis. gewoon buiten zetten en weggaan hoor.
we hebben het over lege kratten!

Zo heb ik het gedaan en als dat niet wordt geaccepteerd heeft Sandd een
probleem.
en in de blokuren niet langs geweest? mooi pech. voor Sandd.

we werken voor Sandd op dinsdag en vrijdag.
op ma/ do zijn we of thuis of zorgen dat de chauffeur zijn lading kan lossen.

de Woensdag is GEEN Sanddag.
ik denk dat we massaal hiertegen in verzet moeten gaan.

dit keer een Carla die ook grenzen stelt. :lol:
het is een deeltijd job met deeltijd uren dat je je beschikbaar stelt.
of niet?

Re: VEEL POST bij Sandd

497
Ik mocht gewoon de bakken buiten zetten en hoefde niet thuis te zijn. Ik was ze vergeten buiten te zetten. En toen ging de deurbel. :lol: (ik had eigenlijk niet verwacht dat ze opgehaald zouden worden, omdat ze dat de laatste keer na zo'n aankonding niet gedaan hadden)

Ik had ook afgelopen dinsdag al zo'n stuk of 40 Engelbert Strauss gevallen. Die dingen wegen rond de 960 gram per stuk. 1000 pagina's, maar ze passen goed door de brievenbus.

Misschien krijg ik er morgen nog een stel. Ben benieuwd wat we dan buiten de Rabo en Spoor nog meer krijgen, in mijn geval, aangezien ik afgelopen dinsdag al een stel Strauss gidsen gelopen heb.

Re: VEEL POST bij Sandd

498
Carla41 schreef:de Woensdag is GEEN Sanddag.
ik denk dat we massaal hiertegen in verzet moeten gaan.

dit keer een Carla die ook grenzen stelt. :lol:
het is een deeltijd job met deeltijd uren dat je je beschikbaar stelt.
of niet?
Zo is dat. En als je buiten je normale werktijden aan de slag moet (zie IKEA), moet dat worden beschouwd als overwerk. Daar hoort ook een andere (betere) betaling bij, waarvoor wij dan graag ons best doen.

Re: VEEL POST bij Sandd

499
Vind ik ook. De Ikea's en Postcodeloterij agenda's zijn overwerk.

Wat ik ook niet eerlijk vind is dat je bij een onderaannemer pas bij 30 kilo herlaadvergoeding krijgt wat betreft de Ikea's en PC agenda's en bij Sandd al vanaf 25 kilo. Dit moet gelijkgetrokken worden. De kortingsbonnen (Ikea) en het meedingen voor de fiets geldt ook niet bij onderaannemers. Als je vrijwillig kunt kiezen tussen een onderaannemer en Sandd en je kiest voor een onderaannemer i.p.v. Sandd, dan is het wat anders. Dan ligt het heel anders.

Maar sommige regio's van Nederland werken alleen met onderaannemers. Daar komt Sandd niet, de post wel, maar dat wordt via een onderaannemer verspreid. Dus dan heb je niets te kiezen. En de extra voordeeltjes krijg je dan ook niet.
cron