Re: VEEL POST bij Sandd

912
Deze ga ik inlijsten:
"Maar van 1000 stuks kolere pcl krijg ik wel de ramperietus. Hahaha wat een grotskolerebedrijf is dat. Grrrrr" :lol: (Y)

hebben jullie geen maximum aan poststukken te sorteren?

600- 800 lekkere hoeveelheid. 1000 behoorlijk . 1500 heel veel . niet elke week a.u.b. 2000 niet leuk meer.

Re: VEEL POST bij Sandd

913
Carla41 schreef:Deze ga ik inlijsten:
"Maar van 1000 stuks kolere pcl krijg ik wel de ramperietus. Hahaha wat een grotskolerebedrijf is dat. Grrrrr" :lol: (Y)

hebben jullie geen maximum aan poststukken te sorteren?

600- 800 lekkere hoeveelheid. 1000 behoorlijk . 1500 heel veel . niet elke week a.u.b. 2000 niet leuk meer.
Hier sluit ik me volledig bij aan!

En wat dacht je van weken achter elkaar "150 - 250".... Dat was nog met mijn oude wijk! Dat is ook niet leuk!
En hoe hard ik ook zeurde, ik kreeg geen invalwijk.. terwijl die er wel was....

Re: VEEL POST bij Sandd

915
Carla41 schreef:Die prachtige zin is van slagvaardige hoor marloes... :D
lijkt me verschrikkelijk , zo weinig post.. ik heb eigenlijk vrijwel altijd genoeg te doen.
heb je de enquete al ingevuld? Doen!
gedaan en mijn punten erbij gezet (had toevallig veel overlapping met die van jou haha.. dus die heb ik gelaten voor wat het is)

En het is ook afschuwelijk. Het was wel lekker om elke dag binnen half uur klaar te zijn met bezorgen... maar die verdiensten gingen wel enorm achteruit!! Heb het maanden achter elkaar gehad :( Verdiende nog maar een krappe 100 euro p/mnd!

Re: VEEL POST bij Sandd

916
Mee eens slagvaardige het is een enorm smerig zootje de PC loterij het is big biz en goede doelen zijn hun dekmantel.
Daarom zal ik never nooit hesjes van ze dragen tijdens bezorgen of ook maar iets extras doen alleen dat wat bij ons bezorg werk hoort.
Heb er nooit aan mee willen doen ook zelf aan die loterij kul.

Re: VEEL POST bij Sandd

918
marloes schreef:
Carla41 schreef:Deze ga ik inlijsten:
"Maar van 1000 stuks kolere pcl krijg ik wel de ramperietus. Hahaha wat een grotskolerebedrijf is dat. Grrrrr" :lol: (Y)

hebben jullie geen maximum aan poststukken te sorteren?

600- 800 lekkere hoeveelheid. 1000 behoorlijk . 1500 heel veel . niet elke week a.u.b. 2000 niet leuk meer.
Hier sluit ik me volledig bij aan!

En wat dacht je van weken achter elkaar "150 - 250".... Dat was nog met mijn oude wijk! Dat is ook niet leuk!
En hoe hard ik ook zeurde, ik kreeg geen invalwijk.. terwijl die er wel was....
Zo'n miniwijkje heb ik dus. Ik heb het idee dat we daar veel van hebben in Amsterdam.

Re: VEEL POST bij Sandd

919
Ik heb een wijk met 752 adressen. Driekwart is flat. Vandaar zo'n grote wijk. Elke slag heb ik wel minimaal 400 stuks post. Het wegbrengen gaat snel. Maar het sorteren, daar doe ik wat langer over als er veel post is. Veel noem ik vanaf 700 stuks.

Maar rond de honderd mensen zijn lid van de PostcodeKLoterij. Als er gespammed moet worden kan ik mijn lol op. Dan krijgt de rest, zo'n 600 mensen een spambrief. Haha.

Maar goed, het is goed voor mijn portemonee, de PostcodeKLoterij.

Re: VEEL POST bij Sandd

920
Had vrijdag van Sandd 997 stuks post en met wat stuks van de Gicopost kwam ik aan zo'n 1020 stuks en zo'n 59 kg. Echt wel de moeite waard om er een trolleyroute van te maken. Dat ding was ook propvol. Zelfs aan de zijkanten zaten stapeltjes post. De elastiekjes deed ik in een plastic zakje dat ik aan de trolley vast had gebonden. Gelukkig was het tijdens de trolley- en fietsroute droog en begon het pas tijdens de autoroute wat te druppelen. Dus met het weer heb ik echt geluk gehad. Er zat veel Dela, CZ en Rabobank tussen. Redelijk formaat. Maar ik kon niet mijn hele route met de trolley doen. Een straat moest toch met de fiets want ja, die trolley was toen vol. Moest ook nog 18 stuks agenda's bezorgen en die heb ik in de fietsroute kunnen sorteren. Alles kon in de fietstassen dus dat viel mee. Waar de agenda niet in de brievenbus paste waren de mensen gelukkig nagenoeg allen thuis. Heb maar 1 niet thuiskaartje moeten schrijven. Ik kon het aan de overkant van de straat kwijt. Kwam wel goed. De ene Vriendin die ik dinsdag miste zat er gelukkig op vrijdag bij. Die mevrouw was net buiten en ik vertelde hoe het kwam dat ze hem pas vrijdag kreeg. Dat het me opgevallen was dat hij er eerder niet bij zat en dat ik dat al bij het depot gemeld had en sorry, kan er ook niets aan doen. Maar het werk vlotte best en ik had er plezier in. Ook vanwege het droge weer. Dus ik liep, zoals gewoonlijk, met een big smile op mijn gezicht.
Heerlijk, eind november en nog geen sneeuwlagen. Wat een genot voor een postbode. :lol: Laat het maar het hele jaar zo blijven. Daar teken ik voor hoor. Met het sorteren ging het ook wel vlot. Twee foutsorteringen. Moesten in Bergen op Zoom zijn. Hallo, sorteerders, er stond BOZ 094 op en geen BRE094. Ook even naar de letters van de wijkcode kijken a.u.b.
cron