Re: slecht betalen lopersgeld

3
olifant100kilo schreef:ik loop post via een depot post voor sandd nu heeft dat depot mij al 2 maanden niet betaald (stop er daarom ook mee) nu is mijn vraag of iemand dit probleem ook heeft en zo ja in welke regio het lijkt mij dat dit probleem niet overal voor komt mvg.hans
Voor wie bezorg je dan ?

En op welke dag van de maand kreeg je eerst altijd je geld ?

Re: slecht betalen lopersgeld

5
Ik zou dat wel zeker even aan het hoofdkantoor van Sandd doorgeven als ik jou was. Bellen en schrijven. Want dit mag natuurlijk niet.

Ze zullen heus wel actie gaan ondernemen, want dit is voor hen natuurlijk ook geen reclame.

http://www.sandd.nl/page.php?menu=8&page=1926

Echt erachteraan gaan hoor. Stel dat je ervan afhankelijk bent van dat geld. Of stel dat iemand bijstand krijgt. Dan moet je ook elke maand opgeven wat je gewerkt hebt. Dan kun je dus niet doorgeven wat je verdiend hebt. Trekken ze dat ook van je uitkering af, terwijl je ook nog eens niets van dat depot krijgt.

Als het jou overkomt, dan overkomt het meerdere bezorgers van dat depot. En die durven misschien geen actie te ondernemen. Neem jij dan wel de stap. Want dit is echt erg hoor! :shock:

Re: slecht betalen lopersgeld

6
had afgelopen zaterdag al een mail naar sandd gestuurd vanochtend al een bericht terug ben intussen ook al door het depot gebeld met de mededeling dat het meteen overgemaakt is met de smoesjes zoals we zijn bezig met automatiseren maar tot nu aan toe nog geen geld op mijn rekening wacht nog tot morgen anders gaa ik naar een deurwaarder of advocaat ik hoorde ook dat er meerdere zijn in deze regio hoop dan ook dat ze reageren eventueel in mijn prive box ik hou jullie op de hoogte

Re: slecht betalen lopersgeld

10
Wel handig als je in dit geval een rechtsbijstandsverzekering hebt.
Blijft na diverse pogingen van jou de betaling toch uit, dan kun je een beroep doen op deze verzekering.
Het is schandalig, dat je (nog) geen salaris hebt ontvangen! :shock:
Goede zaak, dat je de post hebt geweigerd. (Y)
cron