wegwerkzaamheden

1
In Amsterdam wordt er altijd wel ergens aan de weg gewerkt. Er is een straat die in als ik de wijk normaal loop vier keer oversteek. Die is nu al een paar maanden niet over te steken en dat gaat nog tot volgend jaar duren. Ten eerste m :evil: oet je post anders gaan sorteen want de normale route is onderbroken en ten tweede kost het mij veel tijd om om te lopen en om te fietsen. Kennen meer mensen dit probleem?

Re: wegwerkzaamheden

2
Ja ik heb dat deze winter gehad. Door de vorst en de sneeuw heeft het wel drie maanden geduurd voor de weg er weer in lag. Ik moest de weg lopen, zigzaggend tussen rioolbuizen door (er was geen trottoir). Normaal fiets ik deze straat, want het zijn allemaal vrijstaande villa's met brede oprijlanen die ik dan gewoon op kan fietsen. Het heeft me veel tijd gekost en veel aandacht van de werkers aan de weg :D .

Re: wegwerkzaamheden

4
Ja, van die wegwerkzaamheden worden we ook niet vrolijk. In een grote en een kleinere straat zijn ze nu klaar maar nu nemen ze het hele dorpsplein onderhanden(rioolvernieuwing). En bleef het maar bij het plein. Nee, ze doen de straat ernaast ook. Ze hebben nu nog zo'n 9 van die dikke betonnen dingen over en die zouden allemaal in het plein moeten.
Moet ik weer mijn folderwijk voor een kwart omturnen. Met de post heb ik er nog weinig last van want het trottoir voor de winkels moeten ze instant houden want dat hebben ze beloofd. Via dat trottoir kan ik naar mijn postwijk komen. Je kon daar nog lopen en fietsen. Mijn collega zal er wel last van hebben met haar wijk. Dat werk aan het plein zou tot eind oktober duren. Nou voor mij part mogen ze al binnen 2 weken klaar zijn. : :cry:

Re: wegwerkzaamheden

5
ik heb er ook last van in een straat van my daar word de rioolering vervangen, en dan gooien ze het zand wat ze uitgraven op de stoep, totaal geen ruimte om als postbezorger nog er langs te kunnen, ei ik ga echt niet door de bewoners hun voortuinen van de ene tuin naar de andere tuin lopen,ze mogen wel wat meer rekening houden met andere mensen die dr hun werk moeten doen.

gr robin
sandd bezorger krommenie.

Re: wegwerkzaamheden

6
Geheel mee eens Robinjo. Hier zijn ze ook met een stuk straat begonnen. Ze hadden geschreven dat de stoep bereikbaar bleef voor fietsers en voetgangers. Welke stoep? Toen ik er dinsdag met de post overheen wilde was er echt geen stoep meer te zien. Over straat kon evenmin want daar waren alle stenen eruit en stonden er van die graafmachines op. Het was een modderbende. Ik baalde als een stekker want ik moest helemaal omrijden en een stukje van de wijk omgooien om toch bij die huizen daar te komen. Om in een andere lange straat in dat gebied te komen moest ik vervolgens weer omrijden. Ja lekker hoor. :evil: Ik had gelukkig wat kaartjes bij me dus ik heb meteen genoteerd hoe ik het de komende weken moest gaan doen i.v.m. het sorteren. Wel zo handig.

Re: wegwerkzaamheden

7
ja is gewoon irritant ligt zo berg zand op die stoep is dat ik door een steeg om kon lopen en nog net de huizen kon bereiken die ik moest hebben anders had ik over hekken moeten springen en dat doe ik niet, en dan staan die gasten je nog raar aan te kijken als je daar met je post staat
sandd bezorger krommenie.

Re: wegwerkzaamheden

8
dit probleem ken ik ook wel.
Als ze weer eens bezig zijn met het rioolpijpen vervangen, hele straat er uit, de plek waar ik dan altijd staat kon ik dan niet staan, kijken ze je raar aan dat je het dan op een plek neerzet waar het in de wegstaat. soms heb ik zelfs over tuinhekjes moeten springen om bij de brievenbus te kennen. :lol: en dan komen die mensen naar buiten en vragen van is dit echt nodig of wilt u laten zien dat u atletische bent, ik zo nou eigelijk niet, maar u wilde u post toch wel hebben he? :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron