Re: van 2 wijken naar 1 wijk

51
@robinjo

het hangt niet alleen af van twee wijken maar van de hoeveelheid post die in jouw wijk(en) valt
en wat je ermee verdient..

en... het wordt winter... mensen zeggen vaker wijken op en dan is tijdelijk alles weer mogelijk
als de post maar wordt weggebracht dat is het belangrijkste...!
Het liefst veel bezorgers zodat als iemand uitvalt er niet opeens 2 -3 wijken openvallen.
risicospreiding noem je dat. ;)

Re: van 2 wijken naar 1 wijk

52
:lol: van 2 wijken naar 1 wijk? dat klinkt bekend in de oren! heb dat eens gedaan toen ik me op school wilde consentreren, maar al gauw belde ze weer van ken je tijdelijke voor 1 maand 1 wijk op je nemen. inmiddels heb ik die wijk al tijdje :lol: ze zeggen dat minimaal 2 wijken is toegestaan, maar ik heb wel eens meegemaakt dat ik op 2 bezorgdagen 3 wijken had en dat 2 weken lang :roll: sommige kijken tussen de regels door :roll:

:mrgreen: het verbaast me dat in de winter spontaan wijken open staan, terwijl dat juist de gaafste tijden zijn om rond te lopen :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: van 2 wijken naar 1 wijk

53
@har099bezorger

minimaal 2 wijken bij sandd... je bedoelt ws maximaal 2 wijken.
of heb je kleine wijken har099bezorger?

sandd wil geen grote vaste arbeidscontracten af moeten sluiten met de bezorgers,
want dan worden hun lasten teveel...
maar mischien is dat in jouw geval niet zo... je bent toch geen vutter :lol:

Re: van 2 wijken naar 1 wijk

54
postbode21 schreef:@har099bezorger

minimaal 2 wijken bij sandd... je bedoelt ws maximaal 2 wijken.
of heb je kleine wijken har099bezorger?

sandd wil geen grote vaste arbeidscontracten af moeten sluiten met de bezorgers,
want dan worden hun lasten teveel...
maar mischien is dat in jouw geval niet zo... je bent toch geen vutter :lol:
maximaal bedoel ik excuses :oops:
nou ik heb op zicht wel kleine wijken nu, ben bij de een al na half uur en soms 1 uur klaar. en de ander ander half uur als het mee zit :lol: maar goed hoe meer je je wijken loopt des der sneller je het gaat doen :oops:

vutter? ben 19 :ugeek:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: van 2 wijken naar 1 wijk

55
Onder het mom van we kunnen nu genoeg thuisbezorgers krijgen wil Sandd nog maar 1 wijk per bezorger geven .

Tenzij het bedrijf het niet uit komt dan komen ze weer bedelen of je toch nog een extra wijk wil lopen

Ik zeg daarom weiger dit permanent, het bedrijf wil toch nog maar 1 wijk dan zoeken ze het ook maar uit

Loopt dus nog maar een wijk mensen want dit is toch wat ze willen.

Deze maatregel zal Sandd nog zeker gaan opbreken in de toekomst let maar op.

Groet Postman070
cron