Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

36
Tobo2011 schreef:
jan272 schreef:(..) jullie BAAS heeft deze partij drukwerk willens en wetens aangenomen.
Precies Jan...en daarmee is alles gezegd. 8-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ \ :mrgreen: /wieeeeee

jaaaah, de 'grote' baas, daarom heb ik nog wel m'n depot ingelicht,
(niet dattik daar iets van terug heb gehoord) maar toch...

stel :?

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

38
Als je zo'n sticker plakt van ''colporteurs NEE'' dan krijg je nog steeds die post. Hetzelfde geldt ook voor huis-aan-huis. Als je die sticker plakt, mag er niemand meer aan komen bellen die mondeling reclame maakt voor een bedrijf, een collectant van het goede doel etc. etc. Geldt dus niet voor geadresseerde post en reclamefolders.
Laatst gewijzigd door PostJan10 op 29 feb 2012, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

40
fiets schreef:Hai,

de enveloppen met linksboven BTG BV in oranje letters,
met daaronder: business voor bedrijven (in kleine letters)

bevatten spookrekeningen

stuur ze terug naar je depot

mvg

en hoe weet jij dat het spookrekeningen zijn, terwijl het wel degelijk rechtmatige nota's zouden kunnen zijn , tenzij men zelf al eens van het voornoemde bedrijf een rekening heeft mogen ontvangen die niet juist bleek te zijn, is het haast onmogelijk om naar aanleiding van de envelop of een bepaalde druk op deze envelop de conclusie te trekken dat men spookrekeningen of andere duistere zaken aan het verspreiden is.

Mocht het toch zo zijn dan is het niet aan de bezorger om deze post zelfstandig te handelen en de post maar direct terug te sturen naar zijn depot , maar is het nog altijd de ontvanger die hiervoor de juiste stappen dient te ondernemen.

Persoonlijk weet ik van mij zelf welke rekeningen ik kan verwachten dus een bedrijf dat ik niet zou kennen en mij toch een rekening opstuurt zal zeker gecheckt worden.

Zou tenslotte van de zotte zijn als ik ruzie zou hebben met een aantal bewoners in een wijk en dan maar besluit al hun post maar direct te retourneren

zo als je je handeling omschreef - fiets overtreed je bewust en willen de postwet , voor welke je hebt getekend deze te zullen te respecteren , en dus een misdrijf
cron