Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

3
88CE schreef:Daar komen ze toch vandaan ?
Als de boel fout zou zijn is dat iets tussen Sandd en de aanbieder, niet jou probleem.

neej, is niet mijn probleem,
maar k voel me wel betrokken bij m'n 'wijk'

dus in die zin heb ik blijkbaar een verantwoordelijkheidsgevoel ...

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

4
Niet doen fiets.
Je gaat een speelbal worden tussen de klant (waar je bezorgd) en de aanbieder.
Kaart het aan bij je "meerdere" en laat die het verder oplossen.
Dan heb je al meer gedaan om je er zelf betrokken bij te voelen.
VOELEN BIJ ligt niet ver van BETROKKEN raken BIJ, pas daar voor op.

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

5
88CE schreef:Niet doen fiets.
Je gaat een speelbal worden tussen de klant (waar je bezorgd) en de aanbieder.
Kaart het aan bij je "meerdere" en laat die het verder oplossen.
Dan heb je al meer gedaan om je er zelf betrokken bij te voelen.
VOELEN BIJ ligt niet ver van BETROKKEN raken BIJ, pas daar voor op.

whah!

jawel, gelijk mijn depot gemaild;
dat ik spookrekeningen verdelen not nice vindt! en of ze op de hoogte zijn....
met heel andere woorden btw ;)

bij al m'n verdere adressen(voornamelijk ondernemers)met deze envelops, heb ik toch vermeld dat ze even de kleine lettertjes moeten lezen (mochten ze dat niet doen)...

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

6
Je snapt het niet.
Sandd presenteert gewoon de rekening aan de klant ( de aanbieder) en int de poen.
Ga jij je daar druk om maken ?
Als de klant (waar jij bezorgd) te dom is om dat niet te doorzien is aan hun.
Maak je ook de CJIB open om de wanbetaler te vertellen hoe die moet handelen ?
Laat los die zooi, adres er op en bezorgen, de rest is buiten jouw gezichtsveld.

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

8
Haal dan ook meteen al die aanbiedingen eruit waar je een BMW mee verdient. En alle enveloppen waar op staat "Direct openen". Dat staat er overigens niet op voor jou maar voor degene aan de andere kant van de brievengleuf.

Maar ik neem aan dat dit onderwerp een grap is. Want je zal toch echt niet zo achterlijk zijn om post te stelen? Bij een echt bedrijf is de gedachte alleen al reden om je eruit te knikkeren.

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

9
Nee, je mag ze niet terugsturen naar je depot. Je moet bezorgen wat je moet bezorgen. Bovendien zal de ontvanger meestal genoeg verstand hebben om de brief goed te lezen en door hebben dat het om een spookrekening gaat. Die dingen zijn ook nog eens zo vaak in de media geweest. De meeste mensen zijn sowieso al gewaarschuwd.
Het bezorgen van post, ongeacht wat voor post, hoort gewoon bij je werk. Punt.

Re: spookrekeningen waarschuwing !!!

10
En toch is deze topic een teken van hoe meelevend sommige bezorgers van concurrerende diensten kunnen zijn, maar waarbij ze laten zien dat het eigenlijk alleen hobbyisten zijn die voor een prijsstunter op pad gaan.
Bij ons zou dit reden zijn tot een integriteits onderzoek en die lui hebben als motto "Bij twijfel, niet in dienst houden". God weet wat je allemaal al meer 'gefilterd' hebt.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat het een grap van 'fiets' is om te kijken hoe de rest erop reageert. Misschien zit ie zelf wel in de integriteits dienst van sandd.
cron