Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

32
Carla41 schreef:Gelukkig, je bent er weer.
Ik betrapte me erop dat ik over-reageerde. En dan zet ik mensen op mijn blacklist. In jouw geval heb ik je er weer afgehaald.
Carla41 schreef:ik dacht al waar blijft Jan toch :lol:
Jan heeft zich bezind.
Carla41 schreef:Vandaag! Joh, dan is het zelfs een dag te VROEG :D
Dat is zo akelig. Hier in de buurt zijn jullie 'collegas' van die 'missing links'
Afbeelding
en ik betrap me erop dat ik jullie af en toe ook zo zie danwel benader. En dat is niet juist van mij. Het fossiel (de bezorger in de wijk waar ik woon) die komt zomaar wanneer ie zin heeft. Afmelden kan namelijk ook daags na bezorgen. En de meeste ontvangers weten toch niet dat ze aan de enveloppe kunnen zien wie hem bezorgd heeft.
En de missing link (ik zie hem regelmatig op mijn eigen rondes) die KIJKT altijd alsof ie gisteren al heeft leren lezen.

Electronic media is gevaarlijk. Je vergeet dat er mensen achter die avatars en usernames zitten.

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

33
En Hap zei Jan. hahahaha :lol: :mrgreen: :lol: (Y)
Dat fossiel (hoe verzin je die naam hahaha) is inderdaad een beetje te vroeg. Maar ja, die dateren ook van de prehistorie he? :twisted:

Ja, kan @Carla, dat met instemming een keer via Sandd bezorgt wordt. Of..... ze zijn gewoon op Sandd overgegaan omdat wij zo goed zijn. Enige fossielen daargelaten ahum. :lol: (zou Jan happen?) :twisted:

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

34
@slagvaardige

Pas op! anders kom je ook op de lijst van Jan :lol:
oeps... ik was er even af. (Y)


@jan
Te vroeg?
Foutje van mij.! gezien de omschrijving is jouw sandd collega Nu pas na een week bij jouw huis beland.

structureel niet op de dag bezorgen.
en je hebt er last van Jan?
gewoon bezorger aanpakken!
daar zal jij geen moeite mee hebben..

maar houdt deze bezorger nog wel enigszins heel als het kan.
sandd is zuinig op haar bezorgers. hoop ik.

ik stel me zo voor dat bovenstaand plaatje de werkelijkheid niet te boven gaat :lol:
zo, had ik je niet in gedachten.... maar ... ga zo door

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

35
Mij maakt het niet uit wanneer het fossiel bezorgt. Het is alleen jammer dat de bezorger zich niet houdt aan de regels van het bedrijf. En dat het bedrijf niet handhaaft. Dat zijn toch allemaal weer tekens aan een wand. S&D opereert aan het randje van de arbeidswetten en een deel van haar werkers neemt daar een voorbeeld aan.
Mocht ik er last van hebben dan ga ik niet de bezorger aanpakken. Er zal vast een klachtennummer zijn dat je kunt bellen. En dan nog zou ik terughoudend zijn. Veel S&D mensen hier hebben echt geen grote wijken dus de verdiensten zijn marginaal. Sommigen kunnen er nog geen nieuwe fietsband van kopen. Zeggen ze.

Overigens heeft een van mijn eigen collega's een keer haar excuses moeten aanbieden op een adres omdat ze de post om 11 uur 's avonds nog bezorgde. Echt aanbieden. Terwijl die mevrouw normaal om 5 uur begint dus om 11 uur 's avonds echt niet meer op straat te vinden is. Toen waren er nog drie partijen actief. Dus het was niet zeker welke van de twee prijsvechters zo laat nog op pad was. En om de klant tevreden te stellen werd er toch excuses aangeboden. Voor een concurrent's wangedrag. Toch klasse. Ook van de collega, die het WEL deed.

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

38
Ik hou er ook niet van als een collega de regels aan zijn laars lapt. Er is zo'n sufferd die als hij voor de vaste collega invalt stevast een dag te vroeg bezorgt. Hij had mijn woonwijk als vaste dhl en vsp wijk en voor Sannd valt hij af en toe in. Bij alledrie de bedrijven hield en houdt hij zich niet aan de regels. Als hij zijn bedrijf niet respecteert, dan vraag ik mij af hoe serieus hij dan met de post omgaat. Bij dat figuur schroom ik er ook niet om de klachtenlijn te bellen. Heb het al eens gedaan maar hij blijft ermee doorgaan. Gelukkig doet onze vaste sandd bezorger het wel goed.Een paar weken geleden kregen we een brief in de bakken dat ze extra gingen controleren in verband met lui die de regels aan hun laars lappen. Ik ben als tnt'er ook wel eens aangesproken op het feit dat een keer om half zeven 's morgens de brievenbus klepperde. Nou, dan lig ik nog in mijn nest. :mrgreen:

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

39
Maar inderdaad het is wel een feit dat als Postnl wel erg vaak de schuld krijgt als een ander bedrijf in de fout gaat. Dat merkte ik indertijd ook. Soms kwamen ze met de envelop aangelopen en kon ik ze de lettertje snd of vsp e.d. Aanwijzen. Maar soms was dat niet mogelijk en wist je zeker dat jezelf daar niet geweest was, maarja tnt was in hun ogen nog het enige postbedrijf, dus kregen wij de volle laag.Wel heel goed van die collega van jou. Ik had het die bewoner heel duidelijk gemaakt waar de fout gemaakt was en door wie.
cron