Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

3
Nou die nieuwbouwwijken stelt niks voor. SandD is veel viezer. Die sturen de post voor uitgestrekte gebieden zoals de Biesbosch en de Weerribben de SandD post met ons mee. Ja zo kan ik ook goedkoop bezorgen door alleen op de makkelijke plaatsen te bezorgen.
Als je in Gorkum een grote jongen wil zijn, dan ook in de Biesbosch.

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

5
Ja. Een over-enveloppe en een postzegel van 46 cent. Daarvoor vaart er dan een postNL medewerker 8 uur in een bootje om 100 eneveloppen rond te brengen. Verdiend: 46 euro. Gekost: 200 euro. Eigenlijk zouden ze om de liberalisering helemaal door te voeren van 'concurrenten' moeten eisen dat ze ook een landelijke dekking moeten hebben en niet alleen onze krenten uit onze pap mogen eten.

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

7
jan272 schreef:Ja. Een over-enveloppe en een postzegel van 46 cent. Daarvoor vaart er dan een postNL medewerker 8 uur in een bootje om 100 eneveloppen rond te brengen. Verdiend: 46 euro. Gekost: 200 euro. Eigenlijk zouden ze om de liberalisering helemaal door te voeren van 'concurrenten' moeten eisen dat ze ook een landelijke dekking moeten hebben en niet alleen onze krenten uit onze pap mogen eten.
@Jan, PostNL krijgt toch de kosten voor de universele Postdienst vergoed door de overheid.

Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL

8
Ik geloof niet dat daar een kostendekkende vergoeding tegenover staat. Anders had SM er wel op ingeschreven destijds. Die konden alles voor minder.

Hier staat wel een en ander maar mijn denkraam is te beperkt om dat helemaal te snappen.
zoek.officielebekendmakingen.nl

Zoals ik het snel lees zou er een vergoeding van netto kosten kunnen zijn maar wat dat inhoudt.... Want je organisatie zal het wel aan moeten kunnen om 10.000 van die dingen binnen een uur te legen.
cron