Werk ik voor Sandd of MetroPost?

1
Hallo postbezorgers,

Een beetje een ingewikkeld verhaal maar probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Vorige week heb ik mij aangemeld voor vakantiewerk via de site van Sandd, omdat ik nog geen reactie had ontvangen
en het al bijna vakantie is heb ik even gebeld. Bij Sandd werk ik doorverbonden naar een regionaal depot, Metro Post Twente kwam ik later achter. Nu moet ik hier maandag heen voor een kennismakingsgesprek, keuze van wijk en ondertekingen. Maar toen ik op de site keek van Metro Post keek, zag ik dat deze ook de stadspost bezorgen maar er stond niks over Sandd. Wel stond erbij dat je minimaal 17 moet zijn, terwijl op de site van Sandd 16 jaar stond (wat ik ben). Ik snap het even niet meer, iemand die het weet?

Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

3
elisa schreef:Ja hoor, Metropost bezorgt oa ook voor Sanddpost dus dat klopt. Ze zijn subdepot met eigen verantwoordelijkheid en manier van betalen en werken. Je had beter rechtstreeks naar metropost kunnen bellen dan was het sneller gegaan.
Dus je werkt voor Metropost.
Maar krijg ik dan ook post van Metropost of alleen maar van Sandd? En kan ik met 16 jaar daar wel werken dan, aangezien ik me ingeschreven heb op de sandd site.
cron