Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

17
Die bedragen staan pas per 1 mei dit jaar niet meer op de werklijsten. Daarvoor stonden ze er wel altijd op. Misschien is dat omdat steeds meer bezorgers een CAO-contract krijgen. Daarop hebben ze vast al ingespeeld. Maar als je de berekening wilt weten kun je dit aan de bezorgcoördinator vragen. Bijv. bij het afmelden.

Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

18
postbode7 schreef:Die bedragen staan pas per 1 mei dit jaar niet meer op de werklijsten. Daarvoor stonden ze er wel altijd op. Misschien is dat omdat steeds meer bezorgers een CAO-contract krijgen. Daarop hebben ze vast al ingespeeld. Maar als je de berekening wilt weten kun je dit aan de bezorgcoördinator vragen. Bijv. bij het afmelden.
Vind je ook niet dat ze het aantal uren op de bezorgbon moeten zetten? Want op deze manier weet je helemaal niet wat je verdient op een dag. (als CAO-bezorger dan)

Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

19
Sand haha dat dachten wij ook maar nee het is Metropost
Waardeloos deze instelling buiten mensen uit en als je teveel ziet of er is teveel verteld dan gooien ze je buiten met een reden die niet eens verklaarbaar is
Als je dan doet bellen krijg je je contact persoon niet eens te spreken De ene die maakt er een zooitje van verkeerde rekening nummers waarop de collega verteld dat hij gewoon een waardeloze werknemer is
Ja lekker personeel daar onder elkaar
Uitbuiters zijn het meer niet werkelijk waar waardeloos
Je moet zo jong mogelijk zijn want dan denken ze schijnbaar dat die jeugd dom is helaas is dit voor hun niet altijd zo
Ik hoop dat iedereen eens verteld hoe waardeloos deze instantie Metropost is
Oplichters en ze bedonderen de boel vreselijk
Dan erbij zit er nog een seksist daar op dat kantoor ook niet normaal een oude man zal zijn naam hier maar niet vrij geven maar ene meneer K
Ja en dan vinden ze het gek als mensen niet meer naar kantoor toe komen
Nee ze weten je wel te vinden als ze het druk hebben of wat dan ook voor een onzin
Maar als ze moeten betalen is het altijd te laat mensen hebben hun geld nooit op tijd
Mensen kijk uit en werk liever bij POSTNL dan bij Metropost daar wordt je benadeeld

Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

20
Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik voor Sandd zelf bezorg. Hier zit ook geen Metropost (ik woon in de regio tussen Breda en Tilburg). Wel zit hier Gicopost (kantoor in Chaam). Gico bezorgt hier ook voor Van Straaten Post en Businesspost. Mocht hier nog een ander klein postbedrijf zitten dan wil ik dat graag vernemen want dan solliciteer ik daar ook even. :lol: Post en post is dubbel post. Maar ik bezorg ook graag post en het geld is meegenomen. Jammer dat je niet ook voor PostNL mag werken als je voor Sandd werkt. Nu moet ik nog bijverdienen met folders en weekblad. Heb ik geen hekel aan maar ik bezorg nog liever post. Morgen wordt het weer een flinke trolleyroute. Die trolley zit mutjevol. Er kan echt niets meer bij. Goed dat het droog is morgen. Heb er meer dan 770. Moet ook nog met mijn man naar het UMC in Utrecht. Dus ik zal die chirurg eens even vragen of zij meteen met het onderzoek van de wond kan beginnen. En bij de stomaverpleegkundige ook. Even geen tijd voor een babbeltje. :lol: Daarna flink gas geven op de snelweg naar huis (wel enigszins binnen de max. snelheden want ik wil geen bon van het JIB in mijn brievenbus. Zelfs niet als ik hem zelf zou mogen bezorgen. :D Helaas werkt dat bureau nog niet via Sandd.
cron