Re: Telefoongidsen

22
Hoi allemaal,

88CE, als je pallets krijgt heb je daarom gevraagd ...
Wij halen ze, per lading, op bij een depot. Afhankelijk van je auto, wij kunnen zo'n 32 pakken per keer laden.

Ik ben even in de telefoon geklommen voor jullie (gesmst) en werd teruggebeld door diegene die in Leiden het depot runt.

Als je de Telefoongids/GoudenGids wil lopen schrijf dan een briefje met je gegevens (en telefoonnummer) naar:

De Telefoongids
afd. Distributie
Antwoordnummer 46490
1060 WD AMSTERDAM

Je wordt dan op de lijst gezet bij de betreffende depothouder die in jou gebied tzt de gidsen gaat verspreiden.
Later zoekt diegen kontakt met je.

Heb gelijk maar gevraagd wanneer ze in Leiden gepland hebben en voor het 3e jaar valt onze (al geboekte) vakantie er precies midden in. :shock: (11 juli - 9 augustus)
Tot nu toe redden we het ieder jaar, dus verwacht geen problemen ...
Groetjes, Annelies

Re: Telefoongidsen

24
Annelies1958 schreef:Als je de Telefoongids/GoudenGids wil lopen schrijf dan een briefje met je gegevens (en telefoonnummer) naar:

De Telefoongids
afd. Distributie
Antwoordnummer 46490
1060 WD AMSTERDAM

Je wordt dan op de lijst gezet bij de betreffende depothouder die in jou gebied tzt de gidsen gaat verspreiden.
Later zoekt diegen kontakt met je.
Kan ik ook mailen? :mrgreen:
ex Sandd Postbezorgster

Re: Telefoongidsen

27
Carla,

wij lopen heel postcode 2332 (onderverdeeld in 4 wijken) en we lopen heel Warmond (3 wijken) loopt tot aan de grote weg incl. campings en een wijkje vlakbij de Zijl.
Voor de aantallen moet ik even in de papieren duiken. als ik moet gokken zijn het er voor 2332 ruim 4000.
In de ene week lopen we de 2332, en de week na de vakantie Warmond
Vorig jaar waren het pakken á 8 stuks.

Postgirl, ik kreeg alleen dit gratis adres.
Groetjes, Annelies

Re: Telefoongidsen

28
@Annelies

Bedankt voor je uitleg Annelies.
Dat is echt veel.
als je 250 stuks per keer in je auto kwijt kan moet je al 16 keer met de auto rijden om ze op te halen
en dan nog bezorgen..? ik geloof dat ik pas :|

al wordt het niet verkeerd betaald... 4000 stuks.. 400 euro :mrgreen:

Re: Telefoongidsen

30
Ik heb een briefje gestuurd en geschreven voor welke woonwijken ik in aanmerking zou willen komen. Allemaal rond mijn eigen wijk. En het liefst mijn eigen wijk. Ook heb ik gevraagd of de gidsen ivm de hoeveelheid naar mijn huis gebracht kunnen worden.

4000 gidsen vind ik wel teveel. Maar ik schat dat ik er rond de 1000 zou krijgen. We zullen zien.
cron