Re: Telefoongidsen

31
@slagvaardige

een telefoongids weegt zo,n 900 gram.
ga je het op de fiets doen slagvaardige?
eigenlijk moet je er een aanhangertje voor hebben denk ik

dat is wel iets voor postbode7.. als je 2 pallets kwijt kan ( 1 pallet = ... telef.bkn?) dan heb je vast een grote opslagmogelijkheid naast je huis.
breng jij ze ook op de fiets rond postbode 7? is dat te doen.. want dan ga ik weer twijfelen :P

Re: Telefoongidsen

32
Nee, ik ga met de auto naar de wijk en ik breng ze dan vanuit de achterbak straat voor straat rond. Ik kan ook nog wel aan een karretje komen. Dus dat komt wel goed. Maar ik ga er geen 4000 rondbrengen. Dat ook weer niet. :lol: (al komt 400 Euro wel van pas natuurlijk. Dat weer wel!)

Maar ja.. eerst maar eens afwachten of ik überhaubt wel in aanmerking kom voor een wijk, wat betreft de telefoongidsen.

Ik kan de gidsen in de garage kwijt. Onze garage is in twee delen gesplitst. Een voor de rommel en een voor de fietsen. Die fietsen zet ik dan wel zolang ergens anders.

Re: Telefoongidsen

34
De pallet met telefoongidsen staat op de oprit. De boel is helemaal geseald dus er kan geen water bij. Er waren 2 pallets. De ene is al leeg en staat al aan de kant. De andere is nog gedeeltelijk gevuld. Mijn man was zo slim om de boel niet van bovenaf maar van voren open te maken zodat het weer goed dicht te maken was. Gisteren en vandaag hebben mijn man en ik een heleboel gidsen bezorgd. Nu moet alleen de autoroute nog gedaan worden. Morgenavond doen we daar een deel van en zaterdagmiddag doet mijn man de rest terwijl ik mijn folderwijk loop. Dus we hebben dan beiden genoeg lichaamsbeweging. :lol: Daarna kunnen we geen telefoongidsen meer zien. :)

Re: Telefoongidsen

39
@88CE

hok.. 2m bij 1.5m bij 1.5m
telefoongids.. 30 cm bij 24 cm bij 3 cm

wat een gedoe maar jij vind het leuk het uit te rekenen toch?
maar ik leer graag bij , kan je me anders ook tippen hoe ik
dat bereken? (Y)

Re: Telefoongidsen

40
@slagvaardige

nu al bericht van de telefoonboeken b.v.
gisteren kaartje gestuurd naar antwoordnummer.
ik sta op een lijst en als ze me nodig hebben wordt ik t.z.t. gebeld.

info over hoeveelheid telefoonboeken en vergoedingen konden ze niet geven.
dat is een zaak tussen de betreffende distributeur en ondergetekende ... aldus contactpersoon.
of ik een eigen auto? had was wel noodzakelijk...

nou.. t.z.t. als ze me nodig hebben dan mogen ze het komen brengen :lol:
cron