Re: Telefoongidsen

41
Nou, da's toevallig. Ik heb ook bericht gekregen vandaag. Ik werd gebeld vanmiddag. Ook ik sta nu op de lijst en ik mag eventueel mijn eigen woonwijk lopen, als ik dat niet erg zou vinden. Contactpersoon dacht dat ik dat misschien vervelend zou vinden, maar nee, dat is alleen maar gemakkelijk.

Of ik ruimte had om die dingen kwijt te kunnen. Yep, heb ik ook. Ik kon rekenen op ongeveer 1500 gidsen. Dat was voorgaande jaren zo. Da's wel veel. Maar dat moet wel lukken. Mijn man wil wel rijden, maar ik heb toch wel doorgegeven dat ik het op prijs stel als ze die dingen komen brengen. Wordt april inderdaad. (Y)

Vergoeding was hier ook niet bekend. Was het trouwens niet 10 cent per gids?

Re: Telefoongidsen

42
Carla41 schreef:normaal heb ik zo,n 5 telefoongidsen per seizoen..
Nu had ik er over de 20 stuks..
nieuwe order sandd? het bezorgt wel makkelijk.
Ikke niet snappen ; heb echt nooit één telefoongids. Kan mij niet herinneren dat ik er ook maar eentje had in 2012,wat ik niet erg vindt.Vermoedelijk verpreiding andere kanalen :?: of zit ik in het verkeerde forum :?:
( vroeger met Selektmail wél telefoongidsen )
Postbezorger Sandd

Re: Telefoongidsen

43
bij mij wordt het pas augustus.. dus tijd genoeg om er over na te denken..
en mischien even tijdelijk een karretje aan de fiets vast haken.
want elke keer die auto starten lijkt me niet zo bevorderlijk.
je kan ook niet Veel gidsen zo in de hand houden.. moet je steeds terug naar je auto? :oops:

Re: Telefoongidsen

45
Je boft maar Carla41 dat je die dingen pas in augustus hoeft te bezorgen. Veel beter dan in hartje winter met de nodige sneeuw op de stoepen en straten. Daarvoor hoef je in aug. gelukkig niet bang te zijn. Ik had ze liever ook later in het jaar maar Gicopost had de order kennelijk voor deze maand gekregen. Nou, dit is de laatste keer dat ik die r.. dingen bezorg hoor. Heb al een halve dag lichte pijn in mijn rug. Moest vandaag ook nog mijn folders bezorgen want voor maandag was slecht weer voorspeld. Nou, puf puf, was blij toen ik eindelijk klaar was met de folders.

Re: Telefoongidsen

46
slagvaardige schreef:Ik zou ze best willen bezorgen. Maar dan wel in een aparte order (met veel poen in het vooruitzicht) in het voorjaar. Of ergens in september dan uiterlijk.
Sandd zou dit ( net als de Postcode Loterij Agenda's + Ikea gidsen) afhandelen als reguliere post ..... :?:Telefoongidsen zijn zware jongens........speciale orders zouden in hun administratie gescheiden behandeld moeten worden van de reguliere post zoals Selektmail dat ook eerder deed.
Postbezorger Sandd

Re: Telefoongidsen

48
postbode7 schreef:Fredselekt: Voor de Ikeagidsen en PCL agenda's kregen we ook ruim een tot 3 weken de tijd om ze te bezorgen.
Bij mij kreeg ik 1 week om deze extra dingen te bezorgen, en dan moet je ook de gewone post nog sorteren en bezorgen, dan hou ik met 3 wijken buitengebied 1 hele dag en 2 halve dagen over voor de bezorging van de grote orders die dan gewoonlijk ook nog eens bij de reguliere post word opgeteld Hoe lang doen we dit nog?

Re: Telefoongidsen

50
Vanmiddag weer een stelletje telefoongidsen bezorgd (samen met een kaartje van een makelaarskantoor). Daar ik te weinig gidsen heb mag ik morgen nog 2 straten doen. Morgenochtend krijg ik de gevraagde gidsen. Een paar gidsen waren ook té nat geworden en gescheurd door de banden die er om heen zaten. Natte gidsen scheuren nu eenmaal sneller. Die natte dingen gaan de papiermand in. Niemand wil immers een kletsnatte telefoongids. Morgen komen ze toch het oud papier ophalen dus hebben ze van de Fanfare wat extra kilo's. Zo ben ik toch nog een goede donateur ook. :lol:
cron