Gratis postbezorgen

1
Vgb Leeuwarden heeft afgelopen jaar met verlies gedraaid. De vaste mensen mogen oa niet meer zelf naar de kantine, niet telefoneren etc en de tijden van de postbezorgers worden vastgezet. Bv mijn 2 wijken op piekdag donderdag is vastgesteld op 2.40 terwijl ik er ruim 3.5 uur over doe. Ik loop halve marathons, rijd wielerwedstrijden in Italie in het hooggebergte (dopingvrij 8-) )dus mijn conditie is niets mis mee. Maar de tijd is echt onhaalbaar.
Blijkbaar mogen wij werken voor de topsalarissen van de Raad van Bestuur. Er heerst onrust bij de bezorgers hier in de regio.
Geld dit voor meer regio's of gaat het daar "beter"? Gaan we terug naar het slavernijtijdperk?

Re: Gratis postbezorgen

2
Bij ons zijn de tijden voor postbezorgers ook vastgesteld, in eerste instantie vanuit een berekening van het computersysteem.
Dit betekende voor ons ook zeer krappe tijden. Op het depot waar ik werk, hebben we met z'n allen geprotesteerd tegen die tijden en daarna kregen we inspraak in de tijden. We hebben nu wel vastgestelde tijden maar wel gebaseerd op de tijden die wij werkelijk nodig hebben voor de lopen. Dit geldt zowel voor de piek als de daldagen. Ik weet alleen niet hoe het bij de andere depots in hetzelfde VBGgebied gegaan is.

Re: Gratis postbezorgen

5
willemien schreef:Bij ons zijn de tijden voor postbezorgers ook vastgesteld, in eerste instantie vanuit een berekening van het computersysteem.
Dit betekende voor ons ook zeer krappe tijden. Op het depot waar ik werk, hebben we met z'n allen geprotesteerd tegen die tijden en daarna kregen we inspraak in de tijden. We hebben nu wel vastgestelde tijden maar wel gebaseerd op de tijden die wij werkelijk nodig hebben voor de lopen. Dit geldt zowel voor de piek als de daldagen. Ik weet alleen niet hoe het bij de andere depots in hetzelfde VBGgebied gegaan is.
In welke (VBG) regio werk jij Willemien?
cron