Re: Op OVO werken niet nadeliger?

12
Ouch! @V&O! Dat zou heel vervelend zijn. Ik denk dat je dan toch aan ander werk zou moeten gaan denken. Als je graag bezorgt, dan misschien toch maar terug naar Postnl. Dan kun je tenminste 15 uur maken. Je zult wel vermoeider worden, maar om nu je huis te moeten gaan verkopen omdat je te weinig verdient, dat moet ook weer niet.

Ik zit te denken. Is er niet iets in de avonduren te vinden? Via een uitzendbureau? Desnoods schoonmaakwerk voor twee uurtjes per avond? Het verdiend volgens mij aardig en je bent toch niet de hele avond kwijt. Dit is ook prima met werk voor Sandd te combineren.

Is dat niet iets?

Re: Op OVO werken niet nadeliger?

13
@vzo

of op ovo werken nadeliger is?
ja, met een contract wordt zo lang dat duurt.. je doorbetaald bij ziekte of vakantie.
maar reken je niet rijk vzo.. de vergoeding wordt er iets beter op. geen stukken beter.

Ga aan de slag als sorteerder, verdien je iets meer en kan je ook meer uren per week maken.

Re: Op OVO werken niet nadeliger?

17
Carla41 schreef:@vzo

of op ovo werken nadeliger is?
ja, met een contract wordt zo lang dat duurt.. je doorbetaald bij ziekte of vakantie.
maar reken je niet rijk vzo.. de vergoeding wordt er iets beter op. geen stukken beter.

Ga aan de slag als sorteerder, verdien je iets meer en kan je ook meer uren per week maken.
vergeet ook de vakantietoeslag niet, die wordt op 8,8 ingehouden, en krijg je in juni ineens uitgekeerd.
68 ct per uur, zodat je uurloon dus gewoon 9.16 is. Tenminste, voor zover je het wilt vergeljiken met ovo
cron