Re: vergoeding Postnl/sandd

21
De vraag van TS luidde als volgt: Wat is het aantal uur dat U officieel zou werken / daadwerkelijk aantal gewerkte uren?
Hieraan voegde hij toe: Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...

Die laatste zin is een opmerking, en geen vraag, dus vandaar dat ik er ook geen antwoord op kan geven.

Re: vergoeding Postnl/sandd

22
Newman schreef:De vraag van TS luidde als volgt: Wat is het aantal uur dat U officieel zou werken / daadwerkelijk aantal gewerkte uren?
Hieraan voegde hij toe: Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...

Die laatste zin is een opmerking, en geen vraag, dus vandaar dat ik er ook geen antwoord op kan geven.
Daar heb je gelijk in. Je kunt echter wel iets tegenwerpen als je het er niet mee eens bent. Dat deed ik dus, maar jouw antwoord was hem meer welgevallig. 8-)
Ik vind dat je geen beeld van "fysieke arbeid" kunt krijgen door het aantal uren dat theoretisch voor een bezorgdag staat, te vergelijken met de praktijk.
cron