vergoeding Postnl/sandd

1
Hallo,

Ik heb een wat andere titel omdat ik niet wil dat disproportioneel veel mensen met abnormale verhouding reageren.

Wat is het aantal uur dat U officieel zou werken / daadwerkelijk aantal gewerkte uren?

Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...

Re: vergoeding Postnl/sandd

3
@Davidinho

"disproportioneel veel mensen met abnormale verhouding reageren."
"Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...

kan je niet gewoon praten? :roll:
vanwaar deze idiote vragen?

Re: vergoeding Postnl/sandd

5
Davidinho schreef:Hallo,

Ik heb een wat andere titel omdat ik niet wil dat disproportioneel veel mensen met abnormale verhouding reageren.

Wat is het aantal uur dat U officieel zou werken / daadwerkelijk aantal gewerkte uren?

Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...
Het gaat natuurlijk niet alleen om fysieke arbeid.
Het sorteren van 1200 enveloppen à 45 gram per stuk kan op een andere manier vermoeiend zijn dan bijvoorbeeld het rondbrengen van 250 catalogi van 900 gram.
Ik hou zelf mijn uren niet bij. Ik ben gaan bezorgen om meer beweging te krijgen en daarover heb ik niets te klagen. :mrgreen:

Re: vergoeding Postnl/sandd

6
RedSquirrel schreef:
Davidinho schreef:Hallo,

Ik heb een wat andere titel omdat ik niet wil dat disproportioneel veel mensen met abnormale verhouding reageren.

Wat is het aantal uur dat U officieel zou werken / daadwerkelijk aantal gewerkte uren?

Dit geeft een mooi beeld van het werkelijke uurloon en de fysieke arbeid bij een gemiddeld werktempo...
Het gaat natuurlijk niet alleen om fysieke arbeid.
Het sorteren van 1200 enveloppen à 45 gram per stuk kan op een andere manier vermoeiend zijn dan bijvoorbeeld het rondbrengen van 250 catalogi van 900 gram.
Ik hou zelf mijn uren niet bij. Ik ben gaan bezorgen om meer beweging te krijgen en daarover heb ik niets te klagen. :mrgreen:

Ik bedoelde inclusief sorteren etc. Het ging me er gewoon om of de theoretische tijd die je over de werkzaamheden zou doen overeen komt met de praktijk van de gemiddelde persoon.Dit is niet namelijk niet altijd het geval.Bij sommige bedrijven kunnen ze niet eens een minimumloon geven omdat het werk het niet oplevert en door dan de mensen meer werk te geven dan ze in de tijd kunnen halen kunnen ze toch nog de gebruikelijke 10% per werknemer verdienen.( wanneer er genoeg aanbod is van potentiële werknemers gaat dit gemakkelijker dan wanneer dit niet het geval is )

Bij de eerste reactie van Newman kwam het mooi overeen ...

Re: vergoeding Postnl/sandd

7
@Davinho

namens wie voer jij dit onderzoekje uit davinho?
je bewoording komt me nogal klungelig over .. :idea:

".de theoretische tijd die je over de werkzaamheden zou doen overeen komt met de praktijk van de gemiddelde persoon. Dit is niet namelijk niet altijd het geval." :?:
Lijkt me handig dat je zelf wel weet wat je hier nou mee bedoelt..

en bedoel je met sommige bedrijven nu Sandd of heb je het over Postnl?
ben je zelf een postbezorger bij 1 van de bedrijven? vanwaar je interesse Davinho?

Sandd en Postnl kunnen volgens mij best het minimumloon geven, maar of dat in alle gevallen ook gebeurt is mij niet duidelijk.
de 1 hanteert hoge aantallen voor sorteren , de ander hanteert snelle tijden voor het bezorgen..
en de ene bezorger zal het never nooit halen en de ander doet dat wel.

De post loopt terug, zoals je in de kranten kunt lezen.. dus bezorgers meer werk geven lijkt me niet echt
voor de hand liggend. gewoon contracten niet verlengen.. daar zal het eerder op uit draaien.

Re: vergoeding Postnl/sandd

8
Davidinho schreef:...Bij de eerste reactie van Newman kwam het mooi overeen ...
Ja, die negeerde gewoon het stukje over fysieke arbeid.
Als jij gewoon vraagt: "Hebben jullie het gevoel dat je alle tijd vergoed krijgt die je in je werk steekt?" dan wordt het antwoord: "Soms wel, soms niet." :roll:

Re: vergoeding Postnl/sandd

9
Davidinho schreef:Bij sommige bedrijven kunnen ze niet eens een minimumloon geven omdat het werk het niet oplevert en door dan de mensen meer werk te geven dan ze in de tijd kunnen halen kunnen ze toch nog de gebruikelijke 10% per werknemer verdienen.( wanneer er genoeg aanbod is van potentiële werknemers gaat dit gemakkelijker dan wanneer dit niet het geval is)
En soms worden er kosten bespaard op de werkvloer om kostenoverschrijding elders in het bedrijf op te vangen.
cron