Re: uitbetaling

3
Als je voor een onderaannemer werkt, dan wordt je tussen de 18e en de 20ste uitbetaald. Dan krijg je geen loonstrookje. Je krijgt bij ons via het portaal een soort van overzicht waarop staat wat er uitbetaald gaat worden. Die krijgen wij al rond de 1e van de maand. En dan twee tot drie weken later volgt dan de uitbetaling.

Re: uitbetaling

4
slagvaardige schreef:Als je voor een onderaannemer werkt, dan wordt je tussen de 18e en de 20ste uitbetaald. Dan krijg je geen loonstrookje. Je krijgt bij ons via het portaal een soort van overzicht waarop staat wat er uitbetaald gaat worden. Die krijgen wij al rond de 1e van de maand. En dan twee tot drie weken later volgt dan de uitbetaling.
Kun je dat overzicht dan wel downloaden in PDF-formaat o.i.d., voor instanties die erom vragen?

Re: uitbetaling

6
Zijn er nog meer mensen die voor Sandd Rotterdam werken op OVO. Hebben jullie al maandraportage en geld binnen. Vorige twee maanden had ik de 13e alles binnen. Ben benieuwd of het nu al binnen hoort te zijn. geld en strookje. Vorige maand kreeg ik mijn rapportage te laat door fout sorteerders. Aangezien UWV er altijd snel om vraagt hoor ik graag hoe het bij jullie gaat. Mijn coordinator zei tweede week april krijg je je rapportage. IK had verwacht vandaag dus maar het zit er niet bij en voel me toch wel een beetje een .zeur om het weer meteen na te vragen. Vandaar even hier de vraag of jullie het wel al binnen hebben of dat ik geduld moet hebben. Ik werk dus rechtstreeks voor SANDD met een OVO en daar staat dan dat men de 10e het geld over maakt in de informatie. Dan zou ik het toch wel moeten hebben vandaag maar wellicht zit daar altijd een paar dagen tussen toch. Wie kan me dat vertellen hier?

Re: uitbetaling

7
nieuweling schreef:Zijn er nog meer mensen die voor Sandd Rotterdam werken op OVO. Hebben jullie al maandraportage en geld binnen. Vorige twee maanden had ik de 13e alles binnen. Ben benieuwd of het nu al binnen hoort te zijn. geld en strookje. Vorige maand kreeg ik mijn rapportage te laat door fout sorteerders. Aangezien UWV er altijd snel om vraagt hoor ik graag hoe het bij jullie gaat. Mijn coordinator zei tweede week april krijg je je rapportage. IK had verwacht vandaag dus maar het zit er niet bij en voel me toch wel een beetje een .zeur om het weer meteen na te vragen. Vandaar even hier de vraag of jullie het wel al binnen hebben of dat ik geduld moet hebben. Ik werk dus rechtstreeks voor SANDD met een OVO en daar staat dan dat men de 10e het geld over maakt in de informatie. Dan zou ik het toch wel moeten hebben vandaag maar wellicht zit daar altijd een paar dagen tussen toch. Wie kan me dat vertellen hier?
Laat ik deze keer maar even op mezelf reageren. Loon is binnen. Nu nog wachten op de maandrapportage

Re: uitbetaling

8
Hoi,
Hier in Tilburg staan de loonstroken inderdaad online, maar daar heb je niks aan. Volgens Portal heb ik alleen overname vergoeding van 7,20 verdiend. Maar in werkelijkheid is het €290. Hierdoor al vaak boete bij UWV gekregen. Ook het uitbetalen is elke maand net zo spannend als wachten op kerstavond. Als je geluk hebt krijg je het de achttiende maar bijna nooit klopt de uitbetaling. Vandaag van bezorgmanager gehoord dat we dinsdag pas beuren. Kan toch moeilijk naar supermarkt met salarisstrook? Wanneer kan je dan kerstinkopen doen?

Re: uitbetaling

9
RedSquirrel schreef:Als je rechtstreeks voor SANDD werkt, word je uitbetaald op de 10e van de volgende maand.
Het loonstrookje komt in je eigen postkrat op of na de 10e. (Ligt eraan of de 10e toevallig een aanleverdag is).
En als de 10e in het weekend valt?
Krijgen we dan voor of na het weekend betaald?
cron