Re: Vrijwilligerswerk PCL

51
Sanddhapper schreef:Het gaat er nog steeds om dat je bijv dinsdag je normale post loopt, en woensdag de agenda's. Dus je loopt TWEE dagen voor vergoeding van 1 dag. De overlapping qua poststukken is niet erg kan je in 1 keer bezorgen. Zie je het al voor je de agenda's tussen je reguliere post stoppen???

DUS BLIJFT HET BIJNA ONBETAALDE ARBEID.
Nou de PCL is niet echt IKEA natuurlijk. Ik heb inderdaad de agenda's met de gewone post gelopen.
Niet ertussen gestopt, maar rechts post en links agenda's. Dat kon doordat ik in geen enkele wijk meer dan 75 stuks had.

Re: Vrijwilligerswerk PCL

53
Carla41 schreef:@Newman
het zal mijn geheugen wel zijn Newman :D
Tja je bent , voor mij, duidelijk herkenbaar op het andere forum. Geeft niets, ik lees je stukjes graag.
Ik zit inderdaad ook op Fok!, dat klopt. Maar even voor de goede orde, ik ben dus niet (!) Ophaling10, mocht je dat denken.

Re: Vrijwilligerswerk PCL

54
Sanddhapper schreef:Het gaat er nog steeds om dat je bijv dinsdag je normale post loopt, en woensdag de agenda's. Dus je loopt TWEE dagen voor vergoeding van 1 dag. De overlapping qua poststukken is niet erg kan je in 1 keer bezorgen. Zie je het al voor je de agenda's tussen je reguliere post stoppen???

DUS BLIJFT HET BIJNA ONBETAALDE ARBEID.


Geen speld tussen te krijgen
cron