Re: Vrijwilligerswerk PCL

21
Afgelopen vrijdag heb ik mijn ontslag ingediend.........heb gezegd dat ik bij aanvang van dit werk dit minimum loon geaccepteerd heb, dat ik hard wil werken daarvoor maar niet dat ik voor niets hoefde te werken!!
Want die kl*te zooi van de postcode loterij brengen we allemaal voor niets weg, want wat je er voor krijgt mag de naam "fooi" niet eens hebben!!
Ben er klaar mee en ben weg hier............ Helaas staan hier nog kiloos en kiloos agenda`s en ik ben dus nog zo gek om dat weg te brengen.......... en dat is het laatste wat ik doe voor Sandd :cry:

Re: Vrijwilligerswerk PCL

22
Jammer dat de discussie een ander leven gaat lijden.
Mijn bedoeling is aan te tonen dat deze week WIJ onbetaald werk gaan doen. Sandd heeft de agenda's in de WIJKPLANNING van 16-09-2014 gezet. Dus als je 200 stops hebt valt de agenda's daar ook in. Dus je loopt die agenda's echt voor niks. En in de media leuk voor doen dat ze ons succes wensen etc etc. Walgelijk!!!!

Er passen plus minus 60 agenda's in de tas. Dus dat word fijn heen en weer fietsen. Dat dit mag begrijp ik niet.

En in de bijlage word er stoer gesproken over dat ze dit als een APARTE ORDER beschouwen. Nou dus niet.

DIT MAG TOCH NIET?????

Re: Vrijwilligerswerk PCL

23
Sanddhapper schreef:Zo we gaan weer beginnen met de vrijwilligerswerk voor de Postcodeloterij.

Het enigste wat vergoed word is de kilo's en de adres in de agenda's doen.

Wat vinden jullie hiervan???

Er staat in mijn brief dat ik 1,8 cent per agenda krijg,
bovenop de normale vergoeding.

Re: Vrijwilligerswerk PCL

24
Klopt inderdaad 1,8 cent per agenda, maar als je verder leest staat er.

DE BEZORGING WORD MEEGENOMEN IN DE PLANNING VA DINSDAG 16-09-14.

Dus elke stop die je maakt op deze dag met je normale post telt ook voor de agenda's. Dus je loopt voor niks met die dingen.

Re: Vrijwilligerswerk PCL

25
Wij krijgen zelffs maar 1 cent extra. Haha Maar inderdaad. Ik heb 600 stuks gewone post, waarvan 101 agenda's. Mijn overlap is iets van 167 stuks dus je kunt die agenda's als overlap zien. Maar dan nog. We krojgen wel 1 cent extra. In mijn geval dus wel 101 cent. En in mijn geval 4x herlaadvergoeding en dat is 10 euro. Heb ik toch sowieso 11 euro en 1 cent extra. :roll:

Re: Vrijwilligerswerk PCL

26
Ik doe de agenda's apart want dat gaat sneller dan als er andere post tussen zit.
Niet elke stop met de andere post van morgen komt precies overeen met de agenda's.
Daarom krijg je 1,8 extra.

@Sanddhapper,

Waarom ga je niet over naar het fokforum van Post.nl.
Daar wordt altijd gevloekt en getierd over Sandd.

Re: Vrijwilligerswerk PCL

27
Sanddhapper schreef:Klopt inderdaad 1,8 cent per agenda, maar als je verder leest staat er.

DE BEZORGING WORD MEEGENOMEN IN DE PLANNING VA DINSDAG 16-09-14.

Dus elke stop die je maakt op deze dag met je normale post telt ook voor de agenda's. Dus je loopt voor niks met die dingen.



Ik vind dat je het heel keurig verwoord hebt Sandhapper.


Doro doet de agenda's apart, Sandhapper!! Dat betekent dat ze dus 3 keer haar ronde loopt, zonder daarvoor een extra startvergoeding te krijgen. Daarbovenop beschrijft Sandhapper feilloos hoe de samenvoeging flink in zijn toelage snijdt. Ik vraag me af hoe Doro deze week het minimumloon haalt.
Je kan altijd bij houden hoeveel tijd je kwijt bent met alle bezigheden van Sandd. Ga jij dat ook doen Sandhapper?

Re: Vrijwilligerswerk PCL

28
Sanddhapper schreef:Klopt inderdaad 1,8 cent per agenda, maar als je verder leest staat er.

DE BEZORGING WORD MEEGENOMEN IN DE PLANNING VA DINSDAG 16-09-14.

Dus elke stop die je maakt op deze dag met je normale post telt ook voor de agenda's. Dus je loopt voor niks met die dingen.
Ja, ik kan direct op mijn brief zien dat de agenda's meelopen met de planning van morgen.
Er staat 3:15 uren voor een hoeveelheid normale post die in 1 fietstas past.
(66 kilo terwijl de post zelf 12 kilo weegt).
Die hoeveelheid post is normaal niet rendabel want daar staat dan b.v. 50 minuten voor.
(Of ik het nu rendabel vind is natuurlijk een tweede).

Re: Vrijwilligerswerk PCL

30
Frank V. schreef:@RedSquirrel
Haal jij het minimumloon als je alle tijd meerekent die je kwijt bent aan Sandd? Of zit het rond de 70-80% zoals ik bij anderen constateer.
Ik haal dat minimumloon makkelijk als ik alleen mijn eigen wijk doe.
Door vermoeidheid gaat het sorteren van de 3e wijk (een invalswijk) wel te langzaam waardoor ik dan weer inlever.

Gelukkig houdt Sandd ook ouderen aan het werk, in tegenstelling tot veel supermarkten.
Als je nu langzaam bent heb je wel jezelf ermee, maar de baas gooit je er niet uit omdat je langzaam sorteert.
cron