Re: Bonus komt eraan

81
@melissaamanda

Dan zou ik gewoon het hoofdkantoor bellen in Apeldoorn.
je coordinator had beter kunnen zeggen, ik weet het antwoord hier niet op maar vraag het
natuurlijk even voor je na en ik kom er op terug. :idea:

@jan
deze volgens jou "zogenaamde"bonus kwam bij mij toch echt goed van pas.
ik ben er blij mee :D

Re: Bonus komt eraan

84
Carla41 schreef:@jandegraaf

dat mag je zo vinden Jan.

Gelukkig zie ik het anders. Ik zou niet bij Sandd blijven werken als ik bij elke slag
vind dat ik wordt onderbetaald.
Voor mij is het een bonus na een jaar hard werken.
Er zitten toch ook wel bezorgdagen bij dat we gewoon mazzel hebben?
Lekker veel enveloppen en weinig gewicht. Veel van één order en niet door elkaar gegooid bij het sorteren.
Daar kan ik dan zo van genieten.

Re: Bonus komt eraan

85
Carla41 schreef:@Melissamanda

"In de cao van sandd staat het volgende:
"Voor alle werknemers: zowel die onder contract staan, als de ovo-ers , waarvan de werkgever is aangesloten bij de
WPN, komt er een bonus voor een ieder die sinds 1-01-2014 ".

hang me er niet aan op :D maar ik vrees voor je van niet.
Je moet het hele jaar ( vanaf 1-01-2014) in dienst zijn geweest.
jij zou het krijgen over 2015 ( als je het hele jaar onafgebroken hebt gewerkt) in 2016.

Maar je kan natuurlijk je coordinator bellen en het rechtstreeks vragen. Wie weet!
Bericht gekregen van Sandd dat nu na inmiddels een jaar post bezorgd te hebben de bonus uitbetaald wordt. Dit is dus niet op basis van kalenderjaar maar op basis van bezorgduur (12 maanden).

Re: Bonus komt eraan

86
Sanddyman schreef:Bericht gekregen van Sandd dat nu na inmiddels een jaar post bezorgd te hebben de bonus uitbetaald wordt. Dit is dus niet op basis van kalenderjaar maar op basis van bezorgduur (12 maanden).
In de CAO wordt kalenderjaar niet vermeld maar staat dienstjaar beschreven ( in geval CAO bezorger) én gewerkt jaar (in geval opdrachtnemer/OVO bezorger).

Vanaf 1 Jan 2014 aan iedere werknemer én aan iedere opdrachtnemer NA elk volledig gewerkt (dienst)jaar bij dezelfde werkgever of opdrachtgever.

Uitbetaling in één keer uiterlijk in de derde mnd NA de laatste mnd van het volledige dienstjaar (CAO bezorger) / het volledig gewerkte jaar ( OVO bezorger).

Sandd moet conform de CAO, binnen die termijn uitbetalen ; dus ontvangen bezorgers (vanaf 1-1-'14 én NA elk volledig (dienst)jaar ) de bonus ook op andere data.

Mooie opsteker vóór de vakantie..... (Y)

Wie heeft het over kalenderjaar ?
Postbezorger Sandd

Re: Bonus komt eraan

89
Nou ik werk al zes jaar voor Sandd en heb een bonus gekregen in maart en niet in juli terwijl ik ooit in april ben begonnen. Dus ik zou me maar niet blij maken met je bonus die ook nog eens drie maanden na 1 september kan krijgen als je hem al krijgt na een volledig dienstjaar in plaats van een kalenderjaar.
cron