Re: Bonus komt eraan

24
Die brief heb ik ook gehad Carla41. Ik zit nu 1 jaar in de CAO maar werk vanaf 6 maart nu 10 jaar bij Sandd. Toen ik er 5 jaar werkte kreeg ik een horloge maar nu heb ik nog niets gehoord of gelezen of ik nog wat krijg.Wie weet of je wat krijgt als je 10 jaar voor Sandd zelf werkt? Zet het dan op dit forum.

Re: Bonus komt eraan

25
Bij ons bij Postservice komt de bonus er denk ik niet aan. Ik had het bericht op hun facebookpagina gezet. Werd verwijderd. Nog een keer in zijn geheel met alle info en link naar de informatie geplaatst. Werd ik geblokkeerd van hun facebookpagina. Is gelukkig een profiel waar mijn eigen naam niet in voorkomt, maar waarmee ik gratis dingen aanvraag.

Maar toch...
Als deze week geen brief of bericht in postvak of bakken ligt, dan denk ik dat Postservice de bonus in eigen zak steekt en zal ik Sandd inschakelen en ook verdere instanties.
Als dat mijn baantje bij Postservice zal kosten, jammer dan. Heb Postnl nog waar ik veel meer verdien.
Wil ik eigenlijk wel bij een bedrijf werken die verplicht gestelde bonussen niet uitbetaalt aan bezorgers?

Re: Bonus komt eraan

29
ja, mijn collega scheidt ermee uit wat betreft de daldagen. Ik had het al geopperd dat ik die twee daldagen wel van hem over wil nemen. Is goed, maar dan moet ik morgenochtend even naar de J. de Wittlaan om over het contract te gaan praten, want dan moet het even veranderd worden.

Hij loopt in de piekdagen twee, meestal wel drie wijken. Tja, dat wordt dan teveel. Hij heeft nl. ook nog een eigen bedrijfje in weet ik veel wat.

Sorry, is off topic.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 09 mar 2015, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
cron