Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

21
Kortom:
-Als je in vaste dienst ben kijk je naar de normuren. Deze worden maandelijks uitbetaald tegen het minimumloon. Vraag het wijkvergoedingsformulier. Die geeft waardevolle informatie. De coördinator op kantoor kan deze voor je uitdraaien en stuurt die per eerstvolgende postlevering naar je toe.

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

25
Stan- Boét schreef:
slagvaardige schreef:Ik zou zeggen. Pen het hier neer. Dan heeft iedereen er iets aan.
Als ik dat zou kunnen doen, dan zou ik dat al gedaan hebben. Verder kan ik er niets over zeggen. Helaas.
Dan had je beter ook niet kunnen zeggen dat je uitleg en inzicht hebt gekregen in de normuren van Sandd

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

26
EricNijmegen schreef:
Stan- Boét schreef:
slagvaardige schreef:Ik zou zeggen. Pen het hier neer. Dan heeft iedereen er iets aan.
Als ik dat zou kunnen doen, dan zou ik dat al gedaan hebben. Verder kan ik er niets over zeggen. Helaas.
Dan had je beter ook niet kunnen zeggen dat je uitleg en inzicht hebt gekregen in de normuren van Sandd

Doe zelf eens wat moeite of ben ik, tegen wie je constant huilt, degene die jou van cijfers moet voorzien? Dacht het niet!

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

27
Stan- Boét schreef:
EricNijmegen schreef:
Stan- Boét schreef: Als ik dat zou kunnen doen, dan zou ik dat al gedaan hebben. Verder kan ik er niets over zeggen. Helaas.
Dan had je beter ook niet kunnen zeggen dat je uitleg en inzicht hebt gekregen in de normuren van Sandd

Doe zelf eens wat moeite of ben ik, tegen wie je constant huilt, degene die jou van cijfers moet voorzien? Dacht het niet!
Voor mij hoef je het niet te doen, ik vroeg er ook niet om, dat was Slagvaardige, ik werk via postservice dus heb niks aan die cijfertjes.
En ik huil niet tegen je maar jij vergeet dat dit een forum is waar mensen meningen delen en dus niet alleen jou mening telt!!!

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

28
Stan- Boét schreef:Ik heb uitleg en inzicht gekregen in de normuren van SandD. Ik weet nu de wijze waarop de normen zijn vastgesteld, hoe ze aangepast worden me de verhogingen van het minimumloon enz. Het heeft lang geduurd, maar dan heb je ook wat. MIsschien hebben meer bezorgers behoefte aan meer informatie?
Je moet het bericht gewoon lezen Eric en aanvaarden dat je die informatie niet van mij kan verwachten. Waar heb je moeite mee.
Het kan voor anderen wel degelijk waardevol zijn.

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

29
Stan- Boét schreef:
Stan- Boét schreef:Ik heb uitleg en inzicht gekregen in de normuren van SandD. Ik weet nu de wijze waarop de normen zijn vastgesteld, hoe ze aangepast worden me de verhogingen van het minimumloon enz. Het heeft lang geduurd, maar dan heb je ook wat. MIsschien hebben meer bezorgers behoefte aan meer informatie?
Je moet het bericht gewoon lezen Eric en aanvaarden dat je die informatie niet van mij kan verwachten. Waar heb je moeite mee.
Het kan voor anderen wel degelijk waardevol zijn.
Wat is er waardevol aan informatie die niet gedeeld kan worden?

Re: Onduidelijk wat ik waarmee verdien

30
Vandaag had ik huis-aan-huis bezorging erbij, 253 stuks. Wat je daarmee verdient blijft een raadsel want je krijgt er geen bon van. Reactie van Sandd is dat dat niet kan omdat het als een aparte order beschouwd wordt. Nou en, kun je daar dan geen bon van maken?? Je moet er maar op vertrouwen dat de uitbetaling goed gaat. Persoonlijk is mijn vertrouwen in Sandd in dat opzicht niet zo groot, ze zijn al eens 3 maanden lang mijn extra vergoeding vergeten uit te betalen.
En dan, Sandd vertrouwt zijn bezorgers ook niet zo erg, melden dat de post bezorgd is, is niet goed genoeg. Men wil er bewijs van zien dmv die app...
cron