Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

23
Carla41 schreef:@opdedeurmat

Volgens You'veGotMail : " voor die doosjes kreeg je een extra vergoeding per stuk.
= dat 1 cent extra opdedeurmat :?:
Volgens Slagvaardige niet ;-) bij Postservice. Mij is daar niets van bekend. Omdat er nogal wat Plusmagazines tussen zitten mag ik 1x betaald herladen, hoera. Het zijn flinke bergetappes fietsen, anders maakte het me niet zoveel uit. Heb ook niets gehoord/gelezen over belstukken, dus alles wat niet past gaat retour (daar zijn nogal wat brievenbusjes van hooguit 10 cm).

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

25
slagvaardige schreef:Ik heb wel een paar keer die doosjes lucht gedaan. We kregen gewoon alleen de stuks vergoeding die we normaal. Ik had post onder de 30 kilo gewicht al moest ik wel een paar maal op en neer vanwege de hoeveelheid, daardoor destijds ook geen herlaad.
Voor het scannen krijgen 'we' (bij PS) wel extra vergoeding (17 cent per stuk), dat valt me dan weer mee. Doe mij maar 1x scannen in ruil voor 17 doosjes :-)

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

26
opdedeurmat.nl schreef:
Carla41 schreef:@opdedeurmat

Volgens You'veGotMail : " voor die doosjes kreeg je een extra vergoeding per stuk.
= dat 1 cent extra opdedeurmat :?:
Heb ook niets gehoord/gelezen over belstukken, dus alles wat niet past gaat retour (daar zijn nogal wat brievenbusjes van hooguit 10 cm).
Nespresso heeft er zo te zien doosjes van gemaakt die wel door de bus (zouden moeten) kunnen. Geen bel(pakjes)vergoeding meer, zoals eerder wel, bij die kleine rotkrengen, dan bel ik ook niet meer aan en behandel ik ze als gewone post. Twaalf te kleine brievenbussen (1 pakje kon ik snel afleveren), jammer van de kopjes koffie maar er gaat dus een heel kratje retour.

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

28
Ik werk sinds kort ook voor Sandd in Hengelo (Via Postedd Sandd) Ik kom alleen niet helemaal uit met de vergoeding. Ik krijg 0.0400 per adresstop en 0.0100 per overlap en een start vergoeding van €1,90. Ik heb deze week 311 stuks post, waarvan 200 adresstop en 111 overlap. Verdien ik dan 200x0.0400= €8,- + 111x0.0100= €1,11 + startvergoeding van € 1,90.

Kortom;
Adresstop: €8,-
Overlap € 1,11
Startvergoeding €1,90
Totaal: € 11,01

Verdien ik dit dan per keer? Dit vind ik dan erg weinig voor ruim 2,5 uur werken.. Moet een dik uur sorteren en bijna ander half uur post lopen.. Als dit echt zo weinig is dan zal ik er snel mee stoppen, ook omdat ik nog belasting af moet staan.. Dit loont niet dan.

Of komen er ook nog extras bij? Zoals betaald voor het sorteren? Dit staat namelijk nergens en kan ik ook nergens vinden dat ik betaald krijg voor het sorteren.. Telefoonkosten bijvoorbeeld?

Wie kan mij hier antwoord op geven? Alvast Dank!
cron