Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

31
Vulkanie schreef:Weet iemand toevallig wel of de zetvergoeding niet meer aanwezig is? Ik zie namelijk nergens dat ik een zet vergoeding krijg (sorteren). Het kan toch niet zo zijn dat je gratis loopt de sorteren??
Dat je 'loopt te sorteren'?: nee, dat kan je ook thuis doen :-)
Maar serieus: zetvergoeding heb ik (bij Postservice) nooit gehad. Het is (zeker bij de onderaannemers) inderdaad heel heel heel erg magertjes, helemaal met deze barre ijstijden waarin je er ook nog wat langer over doet.

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

33
opdedeurmat.nl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:
Carla41 schreef:@opdedeurmat

Volgens You'veGotMail : " voor die doosjes kreeg je een extra vergoeding per stuk.
= dat 1 cent extra opdedeurmat :?:
Heb ook niets gehoord/gelezen over belstukken, dus alles wat niet past gaat retour (daar zijn nogal wat brievenbusjes van hooguit 10 cm).
Nespresso heeft er zo te zien doosjes van gemaakt die wel door de bus (zouden moeten) kunnen. Geen bel(pakjes)vergoeding meer, zoals eerder wel, bij die kleine rotkrengen, dan bel ik ook niet meer aan en behandel ik ze als gewone post. Twaalf te kleine brievenbussen (1 pakje kon ik snel afleveren), jammer van de kopjes koffie maar er gaat dus een heel kratje retour.
Ik had er in mijn invalwijk best veel, omdat daar vrij veel kleine brievenbussen zijn heb ik een paar keer aan moeten bellen, gelukkig was op 1 adres na iedereen thuis

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

35
JustBerend schreef:Er zit geen koffie in maar een lepel waarmee je de koffie kan proeven, ik heb hem zelf ook gekregen.
En ja, ik heb er ook 6 van de 12 retour moeten sturen.
Dacht al, da' s geen zuivere koffie ;) In elk geval: de doosjes passen ook niet in de groene buitenbussen, als die afgesloten zijn. Maar bij mensen die een fatsoenlijke bus hebben doe ik iets meer moeite.

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

36
opdedeurmat.nl schreef:
JustBerend schreef:Er zit geen koffie in maar een lepel waarmee je de koffie kan proeven, ik heb hem zelf ook gekregen.
En ja, ik heb er ook 6 van de 12 retour moeten sturen.
Dacht al, da' s geen zuivere koffie ;) De doosjes passen trouwens ook niet in de 'officiële' groene buitenbussen, als die afgesloten zijn, maar bij mensen met een fatsoenlijke bus doe ik iets meer moeite. Bij die kleine gleufjes denk ik: als je een Nespresso koopt kan je ook een fatsoenlijk brievenbus kopen. ;)
Dit om weer even lekker van het maandloon af te dwalen... ;)

Re: Hoeveel verdien je ongeveer bij sandd per maand?

37
opdedeurmat.nl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:
JustBerend schreef:Er zit geen koffie in maar een lepel waarmee je de koffie kan proeven, ik heb hem zelf ook gekregen.
En ja, ik heb er ook 6 van de 12 retour moeten sturen.
Dacht al, da' s geen zuivere koffie ;) De doosjes passen trouwens ook niet in de 'officiële' groene buitenbussen, als die afgesloten zijn, maar bij mensen met een fatsoenlijke bus doe ik iets meer moeite. Bij die kleine gleufjes denk ik: als je een Nespresso koopt kan je ook een fatsoenlijk brievenbus kopen.
Dit om weer even lekker van het maandloon af te dwalen... ;)
cron