Re: herlaadvergoeding ...

41
Dankzij het karretje achter mijn scooter waarop een grote sandd-fietstas hangt kon ik veel meenemen, omdat het redelijk droog was kon ik op het karretje nog een exra krat meenemen, totaal 80 koekblikken in 1 rit. Normaal kan ik totaal 6 kratten post in 1x meenemen. Mijn scooter moest wel hard werken maar deede het toch maar (2jaar, 2x per week en inmiddels 14000km zonder veel problemen), beter als telkens naar huis rijden om bij te laden, ik woon 5 km van het dorp af waar ik bezorg.

Re: herlaadvergoeding ...

42
Ben het helemaal met je eens @Koewartje. En ik heb ook naar ons depot gemailed met diezelfde vraag. Want je zult zien dat Sandd de bezorgers die rechtstreeks voor Sandd werken extra gaat uitbetalen, maar degenen die voor een onderaannemer/subdepot werken, vissen dadelijk wederom naast het net. Dus ook voor hen zou zo'n extraatje moeten gelden. Die hebben hetzelfde extra werk eraan.

Ja, inderdaad heel handig zo'n karretje. Had je hier trouwens niet ook eens een bouwtekening gepost? Of was dat alleen op dat andere forum?

Re: herlaadvergoeding ...

44
Afgelopen vrijdag had de post voor mijn vaste wijk een gewicht van 30 kg, maar ik had geen herlaadvergoeding gekregen.
Gebeld naar mijn depot en mij werd verteld dat dit klopte, ik had geen recht op een herlaadvergoeding.
Het depot zegt dat volgens Sandd je de herlaadvergoeding pas krijgt vanaf 30,1 kg, en de volgende herlaadvergoeding vanaf 60,1 kg etc.
Klopt dit? Is dit de herlaadvergoeding regel die Sandd toepast voor zijn/haar bezorgers?

Re: herlaadvergoeding ...

47
@temmei

werk je voor deze firma :

Bedrijfsnaam: Mail DMB
Bezoekadres: De Grote Beer 41
5215 MR s-HERTOGENBOSCH
Postadres: De Grote Beer 41
5215 MR s-HERTOGENBOSCH
Website: http://
Telefoon: 073-5341349
Contactpersoon: De Directie
E-mail: adres-onbekend@debrand.nl


contactpersoon de directie ?en email adres onbekend?:

@slagvaardige
nou is 30 kilo bij sandd natuurlijk ook een vaag begrip.. hoe vaak heb je niet 29,8 / 29,9 kilo?

Re: herlaadvergoeding ...

49
Klopt Carla41, voor dat depot werk ik.
Echter voorheen heb ik altijd per 30 kg de herlaadvergoeding gekregen.
De laatste keer dat het precies 30 kg of 60 kg was, was op 13 september 2013 met een gewicht van 60 kg en heb toen 2 x €2,50 herlaadvergoeding gekregen. Mogelijk dat ze het sinds kort hebben aangepast. Ik zal daarom zo snel mogelijk contact opnemen met mijn depot manager.

Re: herlaadvergoeding ...

50
Goed idee @Temmei, want dit is niet eerlijk. Stel dat ze 100 bezorgers hebben, dan tikt het lekker aan wat ze in eigen zak kunnen houden. Ik wed zelfs dat het tegen de afspraak met Sandd is.

Kunnen jullie binnenkort ook rechtstreeks voor Sandd (met hopelijk eerlijkere vergoeding) aan de slag, als deze onderaannemer zich niet aan de regels houdt. :twisted:
cron