Re: herlaadvergoeding ...

31
slagman schreef:Als je de inkomsten uit een OVO contract opvoert als freelance inkomsten dan kan je je onkosten aftrekken.
Het moet dan wel bruto zijn uitgekeerd zonder inhoudingen.

Ja, ik ben ook geen expert hoor maar dat vertelde mijn belastingadviseur die altijd mijn aangifte verzorgt.
Op die fiets. Bedankt voor de info, weer wat geleerd. (Y)

Re: herlaadvergoeding ...

32
Is het niet realistischer als ze de herlaadvergoeding om gaan gooien en per kg gaan rekenen.
Met bijvoorbeeld 59,7 kg en daarvoor maar 2,50 herlaadvergoeding voor krijgen is niet realistisch genoeg.
Maar als ze dit omgooien naar per kg:
2,5/30kg=0,083 euro per kg
Als ze 8 cent per kg doen ben ik al meer tevreden.
Dan zou je in dit geval 59,7*0,08=4,78 i.p.v. 2,50

Re: herlaadvergoeding ...

34
postboy schreef:Als ze per kilo gaan betalen is het geen herlaadvergoeding meer maar een kilo vergoeding. Dan moeten ze voor elke kilo geld neerleggen ook als je niet hoeft te herladen.
Dat klopt, maar dan reken je bijvoorbeeld vanaf 30 kilo.
Als ik 55 kilo heb moet ik ook 3x herladen.
Terwijl ik bij 31 kilo maar 1x opnieuw te herladen moet
Hier zit teveel verschil in en beide maar 2,50 herlaadvergoeding...Je merkt het echt

Re: herlaadvergoeding ...

35
3 x herladen bij 55 kg?
in je fietstassen kan je toch wel 30 kg kwijt.
niet meer natuurlijk :lol:

valt het jullie nou ook op dat de postaantallen in de prognoses stijgen
maar de te verwachten kilo,s tegelijkertijd naar beneden gaan.
post wordt bij sandd steeds lichter naarmate het bezorgd moet worden.

mischien moet degene die de machine insteld is een keertje langs de opticien gaan.

Re: herlaadvergoeding ...

36
Carla41 schreef:3 x herladen bij 55 kg?
in je fietstassen kan je toch wel 30 kg kwijt.
niet meer natuurlijk :lol:

valt het jullie nou ook op dat de postaantallen in de prognoses stijgen
maar de te verwachten kilo,s tegelijkertijd naar beneden gaan.
post wordt bij sandd steeds lichter naarmate het bezorgd moet worden.

mischien moet degene die de machine insteld is een keertje langs de opticien gaan.
haha zeker waar over de postaantallen die stijgen en kilo's die dalen.
Als ik in totaal 6 kratten met een totaal gewicht van 55 kilo voor 1 wijk krijg geleverd wat na sorteren 4,5/5 volle kratten zijn, dan kan ik dit niet in één keer meenemen en als ik me rug wil breken wel in 2x...tenminste zo zie ik het

Re: herlaadvergoeding ...

38
morgen mag ik in mijn wijk 140 koekblikken bezorgen is samen met de reguliere post 170kg, ik bezorg eerst de reguliere post en heb al een mail gestuurd met de vraag om extra vergoeding, doen ze het niet dan kunnen ze de koekblikken op komen halen, ik ben het zat om ondebetaald/uitgemergeld/uitgebuit te worden

Re: herlaadvergoeding ...

39
@koewartje


aldus Close:
Ook onverwacht. In eerste instantie tegen de chauffeur gezegd dat-ie alles weer mee kon nemen. Toen vertelde hij dat er koekblikken in zaten. Dat bleken 25 kratten te zijn...
Er stond voor de blikken een extra vergoeding van 9 euro (OVO). Ik zei al "Kom het dan maar weer halen" maar ze was nog niet klaar en bood aan 8 uur extra te betalen (8 x 8,40 = 67,20 bruto)

.dus Bellen! Succes Koewartje (Y)

Re: herlaadvergoeding ...

40
ik heb inmiddels gemaild naar het depot, onze vaste coordinator is op vakantie en de leidinggevende had een vrije dag, maandag hoor ik meer, maar ik denk dat het tijd word om sandd ervan te overtuigen dat ze met deze extra orders gewoon standdaard extra uitbetalen, er komen steeds meer van dat soort orders is me enkele weken geleden verteld door het depot.
cron