Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

61
@postbezorger01

bij sandd krijg je wel een stuksvergoeding.
je ontvangt vergoeding voor sorteren per poststuk 2 cent.
vergoeding voor stops (meerdere poststukken voor 1 adres gelden als`1 stop.) 4 cent.
wijkvergoeding stedelijk/half stedelijk 0.50 - 2 euro
afmeldvergoeding 0.20 cent
herlaadvergoeding vanaf 30 kilo , 60 kilo etc 2.50


wijkvergoeding afhankelijk van de wijk waar je bezorgt, buitengebieden ws wel meer.
bedragen zijn bruto , je moet er nog belasting over betalen , dus 1/3 deel apart houden!

rendabel wordt het pas , als je gemiddeld tussen de 400-800 poststukken ontvangt.
en het is sterk afhankelijk of je langzaam/gemiddeld/ snel sorteert en evenzo bezorgt.
of je het minimumloon haalt/ benadert.... ;)

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

64
Bedankt voor de reacties. Ik ben het wel met postman 070 eens dat er door Sandd/de koppelbazen over de ruggen van de bezorgers aardig wat verdiend wordt. Misschen niet zo'n dom idee om een keer het werk neer te leggen. Ik ga er eens goed over nadenken of dat ik de post zal gaan bezorgen of niet.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

68
Postbode21, hoe weet u dat ik al sinds maart 2010 voor de Religroep werk?
Achter mijn vraag zit een heel verhaal vast wat ik nu niet in zijn geheel uit de doeken ga doen.
Ik ben gestopt met bezorgen omdat ik de vergoedingen te laag vind . Ik was gewoon benieuwd of dat Sandd zelf wel een sorteervergoeding geeft dat doet de Religroep namelijk niet. En nee ik neem de boel echt niet in de maling ik ben juist
zeer serieus.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

69
@postbezorger01

Hoi postbezorger01... Hoe ik dat weet?
Heel gewoon als je op postbezorger01 klikt , naast je bericht,
zie ik al je eerdere berichten. :lol:
je naam kwam me bekend voor, vandaar...


ik denk, dat je het beste rechtstreeks voor sandd of postnl kan werken...
hoe meer bedrijven er tussen zitten, hoe meer er weer afmoet voor bemiddelaars...
en uiteindelijk krijgt de bezorger aan het einde van de rij dan weer minder vergoeding.

maar mischien is het niet mogelijk overal rechtstreeks voor sandd te werken.?..
postnl is ook een optie..... verdient nog steeds beter :P

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

70
Hallo Allemaal,

Bezorg de post voor Sandd. Nu was ik benieuwd of jullie ook een vaste vergoeding krijgen.Ik heb een vrij uitgestrekte wijk, dorpje met omliggende huizen/boerderijen. Als ik mijn route fiets dan fiets ik zo'n 18 km. Ben benieuwd hoeveel kilometer jullie moeten afleggen.
cron