Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

81
@88CE
om in het forum onderwerp te blijven... ik verdien voldoende om het te blijven doen, maar het mag natuurlijk meer zijn! ;)

oh, maar ik doe wel wat met kritiek hoor.
toen Jette aangaf, dat ik mijn punt wel had gemaakt met de h.a.h. bij postnl dacht ik,
ja, daar heeft ze gelijk in en ik houdt er dan ook rekening mee.

maar kwinkslagen maken, grappen naar elkaar, dat moet gewoon kunnen, daar zit wat mij betreft
en ik ga er ook van uit bij de andere forumleden geen kwaadheid bij.
het gebeurt gelukkig wederzijds en dat is naast het elkaar informeren toch ook leuk op een forum.

ik beleef veel plezier aan het postbezorgen en gun dat iedere bezorger , of het nou postnl of sandd of een derde partij is.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

82
Heb je gelijk in Pb21
We dwalen idd af van het onderwerp, al vind ik de vraagstelling "wat verdien jij" nu niet echt boeiend, hangt van veel factoren af en niet iedereen gaat dat op een forum gooien wat hij/zij verdient.
Belangrijker zou zijn hoe de berekening zou zijn hoe het op je loonstrookje komt.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

83
@88CE

de bedoeling van ief.. eerste vraagsteller was denk ik meer de verschillende nieuwe postbedrijven met
hun vergoedingen te kunnen vergelijken.. zoalsvan selektmail/vsp en sandd.
omdat die werk (t) en met ovo 's.. toch iets geheel anders dan arbeidscontracten.
nu is alleen sandd nog over.

en wat er van over blijft is toch ook weer afhankelijk van ieders persoonlijke situatie.
ik was tot eind 2011 ovo-er en ben vanaf januari in dienst bij sandd.
ik ben wel benieuwd naar de 1ste maandafrekening, maar tot echte verassingen zal dat niet leiden. ;)
cron