Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

104
Sanddvinkie

mischien nog wel minder bij Postnl.. bij Sandd krijg je ook als je nog geen 23 bent
gewoon het minimumloon van 8.34 Bruto per uur.

en Postnl spreekt nog over een jeugdloon bij 18 jaar van 3.95 euro Bruto.
dat lijkt me een behoorlijk negatief verschil.

maar je ontvangt ook pensioen en winstuitkering en fietsreparatie vergoeding... bij postnl
en bij postnl kan je meer dagen dan 2 x per week werken.

dat heb je bij sandd niet.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

106
houtmannetje schreef:overzichtje over inkomsten bruto januari
Afbeelding
in dit overzichtje zie je de vergoedingen het aantal stuks en stops, bij dhl weet ik dat niet precies
het gemiddelde van Dhl is redelijk hoog omdat ik in het begin van de maand 3 wijken liep met weinig post en haalvergoeding en de xtravergoeding van de veronicaflyers zijn meegeteld maar de flyers zelf niet
en je ziet dat de vergoeding omlaagschiet als de aantallen omhoog schieten
en bij sandd is het aan de hoge kant omdat er een paar keer bijlaadvergoeding bij zat en weinig stuks (neckermangids iets meer dan een kilo ongeveer 50 stuks in twee slagen)

in de laatste slag van vsp zat een nieuwe wijk waarvoor ik duidelijk minder krijg per stop dan bij mijn andere wijken dit brengt de gemiddelde stukprijs erg omlaag
Je komt op deze manier op een leuk totaalbedrag, maar hoeveel uur ben je hiermee nu kwijt. Wat versta je trouwens onder "stops" dat begrip ken ik niet.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

110
@Bucky, als je het sorteren meerekent wel ja. maar als als je alleen het bezorgen rekent dan kom je uiteraard op een hoger gemiddelde. Ik denk dat Sanddvinkie het sorteren niet mee heeft gerekend.

Ik haal met mijn wijken inmiddels tussen de 8 en 10 Euro bruto. Vaak nog meer. Het ligt eraan of je veel moet lopen of dat je veel flats hebt zoals ik in een wijk. 500 stuks in 1 1/2 uur kan ik bij die wijk bezorgen.

Ik had gisteren rond de 900 stuks post, verdeeld over drie wijken en die heb ik in 4 uur bezorgd. Als ik het sorteren niet meereken, dan kom ik rond de 11 Euro bruto. Reken ik het sorteren wel mee, dan kom ik inderdaad maar op 6 Euro bruto uit.

Maar sorteren reken ik zelf niet mee, want dat doe ik op mijn dooie gemakkie in mijn eigen tijd. :lol:
cron