Sandd vergeleken met Netwerk

1
Hallo,

ik ben hier eventjes minder geweest, maar nu heeft Sandd me gevraagd voor een wijk(je).
Ik heb ervaring met Netwerk, en die gaven een fors hoger bedrag per adres. dit kwam denk ik met name omdat de wijk die ik nu kan krijgen veel dichter bewoond is, maar toch.
Ook geeft Sandd een 3 euro sowieso per keer. Van belang voor de verdiensten zijn niet zozeer de adresvergoeding, maar het aantal poststukken. Niets zo inefficient als brievenbussen voorbijlopen.
Ter indicatie van de vergelijkingen zijn de vergoedingen voor het sorteren precies geljk.

Mijn vragen zijn nu dit (ik wil natuurlijk inschatten of het nog enigszins de moeite waard is)
1. Heeft Sandd meer of minder post dan Netwerk in de laatste maanden had ?
2. Liggen de betalingen bij Sandd onder, boven of ongeveer gelijk met Netwerk ?

Re: Sandd vergeleken met Netwerk

2
Sandd heeft sowieso meer post dan Netwerk VSP had. Je verdient met Sandd minder per poststuk.

De wijken van VSP waren veel groter, qua oppervlakte en de wijken van Sandd zijn qua oppervlakte (en misschien ook qua aantal brievenbussen kleiner) Daar staat dus tegenover dat Sandd veel meer post heeft dan VSP had.

Ik werkte ook voor VSP en bij VSP had ik een hogere verdienste, ondanks dat ik minder post had.
Bijvoorbeeld bij ongeveer 500 stuks post heb ik bij Sandd/Postservice ongeveer 20 a 25 Euro.
Bij VSP had ik dan 50 Euro. Het is dus echt wel ongeveer de helft minder. Maar Netwerk haalde die 400 tot 500 stuks amper per week.

Bovendien liep je voor VSP maar 1x per week en voor Sandd loop je 2x per week. Dus dan compenseer je het wel weer, al moet je er dus wel 2x voor lopen.

Ik zou zeggen, neem de wijk aan als hij bevalt. En zeg erbij dat je heel graag een invalwijk wilt lopen. Dat scheelt in ieder geval.
cron