Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

92
postbode21 schreef:@har099bezorger


? krijg je bij elke slag een Sandd bezorgbon , dan spaar je automatisch 250 punten per slag ( dus 2 per week)
dat je loopt.
als je in loondienst gaat ontvang je ze niet meer.
dus bel die aardige vestigingsdames en vraag naar je sandd wachtwoord..
.5 jaar is de moeite ... ongeveer 100 euro... ;)
:mrgreen: bezorgbonnen heb ik hier genoeg liggen. lol, dus ookal heb ik dat ww niet spaar je dan automatisch voor die bikkels? :shock:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

94
postbode21 schreef:je werkt al jaren voor sandd in loondienst? zolang delen ze nog geen contracten uit aan postbezorgers..
je werkt al jaren voor sandd maar weet niets van de sanddbezorgerssite of van bikkels... etc

hee werk je wel voor sandd of voor een onderaannemer.. :)
:roll: ik heb de wijken van me zus overgenomen toen ik 16 was :roll: en lees vooral de regels, maar daar zat niet veel informatie bij. ik werk wel voor sandd, maar meldt me af per telefoon bij reli group :?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

95
dan werk je dus niet rechtstreeks voor sandd
en heb je ook geen arbeidscontract... maar een ovo ..
vandaar.. de verwarring!

je bent dus niet in loondienst har099bezorger... ;)
geeft niet hoor, maar je zei tegen peter in heb ook een contract..
ja wij allen... zijn ovo-ers... tenminste die voor sandd/vsp/reli/van straten werken...

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

96
postbode21 schreef:dan werk je dus niet rechtstreeks voor sandd
en heb je ook geen arbeidscontract... maar een ovo ..
vandaar.. de verwarring!

je bent dus niet in loondienst har099bezorger... ;)
geeft niet hoor, maar je zei tegen peter in heb ook een contract..
ja wij allen... zijn ovo-ers... tenminste die voor sandd/vsp/reli/van straten werken...
:roll: sorry daarvoor dan! :mrgreen: het is voormij ook allemaal even verwarend (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

97
valt wel mee toch...
postbezorgen is een makkie.... :lol: wat kan daar nou moeilijk aan zijn...
je sorteert en je bezorgt..... :lol:
wil je wel in loondienst dan?
als je er al zo lang voor loopt, mischien is het bij de reli groep ook wel mogelijk
gewoon vragen! ;)
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 01 dec 2011, 22:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

98
postbode21 schreef:valt wel mee toch...

wil je wel in loondienst dan?
als je er al zo lang voor loopt, mischien is het bij de reli groep ook wel mogelijk
gewoon vragen! ;)
:lol: Nou ben blij met wat ik nu hebt, weet niet wat het verschil is tussen wat ik nu hebt en de loondienst.

:mrgreen: Weet iedergeval wel dat ze me niet kwijt willen :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

99
:lol: hahahaha! dat is leuk, vraag aan me baas via de e-mail van of wij in gorinchem ook aan bikkels sparen doen, kreeg als antwoord *ik stuur dit e-mailtje naar de krantenafdeling, bikkels sparen doe je via de krant dus (via reli group) :roll: na nog 2x een e-mail gestuurt te hebben, kreeg ik eindelijk me inloggevens :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

100
har099bezorger schreef:na nog 2x een e-mail gestuurt te hebben, kreeg ik eindelijk me inloggevens :lol:
Hier hetzelfde probleem.. Ik werk direct voor Sandd en ik heb mijn depothouder al een paar keer gemaild voor inloggegevens, maar nog niks gekregen. Het lijkt erop alsof ze geen bikkels-cadeau's weg willen geven :P Of ze zitten in de stapels post ivm kerstdrukte.. :lol: Morgen maar weer proberen..
ex Sandd Postbezorgster
cron