Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

36
anne schreef:Ik heb de koekepan al gebruikt, en ik kan het aanraden.
Er is nu echter wel een minpuntje aan die koekenpan. :?
Hij geeft namelijk nogal zwart af bij het vastpakken van de steel en met afdrogen. :o Dit is minder. Maar in gebruik is hij wel fijn, met die hoog opstaande rand (Y)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

39
bikkels worden in bikkelpunten uitbetaald en niet in euro's, dus hoe je in vredesnaam aan dat eurobedragje komt...... :? :?: :? :?:
Dat was weer een lekker aantal bikkels erbij :lol: (Y)
en dit spaarsyteem vind ik heel leuk van Sandd, maar dat had ik al eens aagegeven. :)

@postbode21
Volgens mij heeft Wyfosi het ook al eens aangegeven bij jou, maar je moet eens niet zo negatief, dan wel fel op berichten van anderen reageren, dan wordt het heel wat gezelliger hier! :!:
ik baal zo langzamerhand nogal van jouw zg. betweterigheid en negatieve klank in jouw berichtjes. :evil:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

40
Postbode21 heeft wel gelijk: het is echt omgerekend € 0,25 per bezorgdag, ongeacht het aantal wijken.
Kijk maar eens op onderstaande site, daar staan de prijzen in Euro's:
http://www.europresent.nl/body.asp?pare ... leitemid=8

Het had wel wat aantrekkelijker gemogen: bijvoorbeeld in 2 of 3 jaar tijd sparen voor een bezorgfiets. Met meer dan 12.000 bezorgers moet je toch een leuke deal met een fietsenfabikant of importeur kunnen maken. Of regel het anders met de belastingdienst, zoals zoveel bedrijven doen: eens in de paar jaar een fiscaal aftrekbare fiets. Maar het zal wel weer niet kunnen, door het werken met OVO's
cron