Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

83
@Wyfosi:

Gefeliciteerd met jouw zwangerschap, en ondanks de bijbehorende ongemakken, lekker genieten van jouw zwangerschap. :D
Ik zou als ik jou was niets forceren met bezorgen. Jouw gezondheid en dat van die kleine gaat voor. :)


Enne...lekker bikkels inleveren voor dingen voor de kleine is wel heel leuk (Y) 8-)

Groetjes Anne

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

86
Op https://www.sanddbezorger.nl/index.php heb je bovenin het scherm een menu, daar vind je langs "Bikkels" een kopje met "Cadeaushop" o.i.d.?! Als je daar op klikt.... voila, gaat er een wereld voor je open, haha... :lol:

Iedereen dank voor de felicitaties by the way.
Dit wordt onze eerste ja, dus allemaal erg spannend en heel erg "heilig". Daarmee bedoel ik dat ik geen riscio's ga nemen en volop van deze zwangerschap wil genieten zonder me zorgen te hoeven maken. Dus binnenkort worden de poststukken aan de wilgen gehangen...
Communicatie met de manager loopt nu alleen beetje stroef; vrijdag al gemaild, nog steeds niets gehoord... :?

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

89
@har099bezorger


? krijg je bij elke slag een Sandd bezorgbon , dan spaar je automatisch 250 punten per slag ( dus 2 per week)
dat je loopt.
als je in loondienst gaat ontvang je ze niet meer.
dus bel die aardige vestigingsdames en vraag naar je sandd wachtwoord..
.5 jaar is de moeite ... ongeveer 100 euro... ;)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

90
Wyfosi schreef:Op https://www.sanddbezorger.nl/index.php heb je bovenin het scherm een menu, daar vind je langs "Bikkels" een kopje met "Cadeaushop" o.i.d.?! Als je daar op klikt.... voila, gaat er een wereld voor je open, haha... :lol:

Iedereen dank voor de felicitaties by the way.
Dit wordt onze eerste ja, dus allemaal erg spannend en heel erg "heilig". Daarmee bedoel ik dat ik geen riscio's ga nemen en volop van deze zwangerschap wil genieten zonder me zorgen te hoeven maken. Dus binnenkort worden de poststukken aan de wilgen gehangen...
Communicatie met de manager loopt nu alleen beetje stroef; vrijdag al gemaild, nog steeds niets gehoord... :?
Hoe zou het met Wyfosi zijn? Ik neem aan dat de kleine er inmiddels is.
cron