Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

51
"anne en jij mogen wel alles zeggen, maar ik niet ?"

Dat hoor je mij niet zeggen; het valt gewoon op dat je geregeld
negatief overkomt... Ik zie de Bikkels als een leuk extraatje, dan ga
ik echt niet zitten pietlutten over wat ze waard zijn.
Laten we wel wezen; we weten allemaal dat je geen postbode/bezorger moet
worden als je rijk wilt worden. Dan kun je beter een andere baan zoeken, toch?
De meesten die bezorge, doen het omdat ze het leuk vinden. Het is leuk dat daar
wat centjes mee binnenkomen, maar je weet van tevoren dat het geen kapitalen zijn. Ik verwacht dus ook geen giga-kerstpakketten, mega-bonussen en een gouden handdruk, bij wijze van spreken.

*Case closed* (veel te warm :mrgreen: )

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

52
Sorry Postbode 21, maar blijkbaar denken Wyfosi en ik hetzelfde over de zaken, en dat noem ik het eens zijn met elkaar, dan elkaar te steunen...

Wat jij schreef Wyfosi over het bikkelsysteem als bijkomstigheid, en dat postbezorgen niet een "vetpot" is, daarvan was ik al op de hoogte toen ik begon met postbezorgen.
Ik zie het als een lekkere en nuttige tijdsbesteding, en het brengt ook nog iets op. Kun je leuke extraatjes van doen :D
door lopen en fietsen, en je verdient er nog aan ook :lol: :lol: (Y)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

58
bezorgster schreef:Ik heb net gebeld en als straks de chauffeur komt dan kan ik het meegeven. Ze zou overleggen. Volgens de doos zit er 2 jaar garantie op.
We wachten het wel af.

Dan ben ik benieuwd voor je, hoe dit opgelost wordt. Je zou toch zeggen, dat je zo een nieuw exemplaar moet krijgen. :? :?:
Houd ons maar op de hoogte hoe dit afloopt. ;)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

59
Ik heb een tijd geleden een boormachine besteld van mijn Bikkels.
De bijgeleverde afleverbon geldt als garantiebewijs werd mij verteld,
mocht er een probleem ontstaan binnen de garantieperiode dan regelt Sandd dat met de leverancier.

Bezorgrster: Ik verwacht dan ook dat je een nieuw tosti-apparaat zult ontvangen.
cron