Re: sandd vergoeding per mei 2012

11
Wat wijkvergoeding betreft blijk ik er op vooruit te gaan. Ik ging van de ene wijk van € 7,20 naar € 7,68 en van de andere wijk van € 2,80 naar € 4,58. Gisteren heb ik mijn CAO getekend. Die laat ik pas op 1 juli ingaan als ik ook naar 1 wijk zal moeten. Dat vind ik overzichtelijker. Anders gaan dan mijn uren weer omlaag. Tenslotte heb je over 1 wijk minder tijd nodig dan voor 2. Maar ik baal nog steeds dat iedereen dan maar 1 wijk mag. Velen van ons kunnen er immers makkelijk 2 of zelfs 3 aan.

Re: sandd vergoeding per mei 2012

12
1 wijk ??? Ik mag gewoon mijn 2 wijken houden, zolang ik in het contract maar niet over de 16 uren per week heen ga.
De wijken zijn bij elkaar, vlgs Sandd, 3,25 uur per keer. Totaal 6,5 uur per week. Invallen mag ook nog .... max 9,5 uur.
Vreemd dat er per depot nog verschillen zijn .....
Groetjes, Annelies

Re: sandd vergoeding per mei 2012

15
Carla41 schreef:2 wijken totaal 3,25 uur
incluis sorteren annelies?

wat raar dat de regels niet overal gelijk zijn.
sandd wil toch dat iedereen naar 1 vaste wijk gaat.
is jouw tweede wijk geen inval?

nou, dan heb je geluk! Gefeliciteerd en vasthouden :P
Nee Carla, sorteren doe je maar in je eigen tijd ... :? :roll: (Krijg het gelukkig wel betaald.)
Maar de tijd die er wordt gegeven voor het lopen klopt wel met wat ik nodig heb (gemiddeld)
Ik heb het 'zwart-op-wit' staan in een mailtje, van die 2 wijken ... :D
Heb ze hier nog nooit gehoord over het feit dat je maar 1 wijk mag hebben ...
Maar het echte (persoonlijke) gesprek moet nog komen
Wordt vervolgd ...
Groetjes, Annelies

Re: sandd vergoeding per mei 2012

18
@slagvaardige

vanf 1 mei krijgen we nog wel de bezorgbon met planning voor 4 slagen vooruit en
wat het werkelijk is geworden..
maar zonder bedragen.

die moet je zelf berekenen met de nieuwe vergoedingenkaart die is gegeven.
en dan kan je eind van de maart controleren of het bedrag klopt op je rekening. :roll:

@annelies
als de sorteervergoeding nu wordt betaald dan straks ook. je krijgt toch een minimaal 3 - max 16 uren contract.
maar mischien werken ze met meeruren .
is dat bij postnl ook niet zo.. minimaal 5- 10 uur per week en de rest meeruren.

zolang het betaald wordt.

het kan ook nog slechter een 0 uren contract
cron