ikea gidsen

1
wat krijgen jullie betaalt voor de ikea gidsen ? ik heb het gevoel dat ze me naaien.
ze zette het op de zelfde bon zodat als er gewoon post op een adres is en er moet ook een ikea gids in krijg je maar 1 x de bezorgvergoeding terwijl het onmogelijk is om het samen te bezorgen .
het moet gewoon op een aparte bon zodat we gewoon bezorgvergoeding krijgen voor die gidsen.
dat is tog niet normaal. gewoon oplichting!!

Re: ikea gidsen

2
@ carla41
ik loop al 4 jaar bij sand en vorig jaar was de eerste x dat we ikea gidsen gingen bezorgen.
en vorig jaar had ik gebeld en gevraagt of het op een aparte bon kon zodat je gewoon bezorgvergoeding krijgt.
vorig jaar kon dat niet omdat ze het contract net hadden overgenomen en hun ook een lage vergoeding krijgen vorig jaar .
ze hadden mij dit jaar anders belooft.
vandaar deze frustratie. ze komen hun beloften niet naar en het klopt gewoon niet je kan die gidsen niet tegelijketijd met de gidsen bezorgen. dus je moet gewoon 2 x naar dat adres voor de normale post en de gids en je krijg maar 1x 0.03 cent . heb 4 jaar bijna 5 jaar met plezier gelopen altijd netjes betaalt gekregen,maar hier schrik ik gewoon van .

Re: ikea gidsen

4
@carla 41
ik begrijp dat voor iedereen de vergoeding het zelfde moet zijn.
maar ze hadden vorig jaar gezegt dat ze dit jaar de ikea gidsen op een aparte bon zouden zetten zodat we gewoon bezorgvergoeding krijgen voor de ikea gidsen wat gewoon normaal zou zijn je moet tog apart voor lopen zijden ze zelf.
vorig jaar kon dat niet omdat ze het hadden overgenomen dat jaar van dhl en zich moesten houden aan hun contract.
dus ik vind het niet fair.

Re: ikea gidsen

5
De enige oplossing is als we allemaal massaal lid worden van een bond en op die manier druk uitoefenen op Sandd. Als je zomaar gaat opbellen naar Sandd heeft het geen nut en willen ze je het liefst ontslaan (heb ik zelf ook ondervonden).
cron