Uurloon bij Sandd

1
Zijn er al mensen op uurloon bij Sandd? En komen de uren overeen met de praktijk? Bij PostNL is er veel discussie geweest over de daadwerkelijk gewerkte uren. De wet is er heel simpel in: Je werkt tegen loon en de gewerkte uren dienen gewoon uit betaald te worden. Wanneer iemand trager in het bezorgen is kun je coaching krijgen door PostNL. Ik vraag me af hoe Sandd dit dan doet? Hebben ze daar dan ook een soort coach?

In het boekje van PostNL staat aangeven wanneer je de tijden structureel niet kunt halen dat je dan beter afscheid van elkaar kunt nemen. Ik vroeg me af hoe Sandd de wijken qua tijd indeelt? En wat is hun uitgangspositie? Is het de brieven binnen 10 meter bijvoorbeeld maximaal van de openbare weg is? Bij PostNL mag je de post staken wanneer het verder dan 10 meter van de openbare weg is!

Re: Uurloon bij Sandd

3
Nou dat is dus bellen met Apeldoorn! aangezien ze op de depots niets van de salarissen "weten"'.
ruim 12 uur overschrijding per week terwijl je maar 2 bezorgdagen hebt... dat is wel heel erg fors.

toevallig de ikea/ stroopwafel/ periode?

al zal het mischien niet gaan over het lopen maar hoe lang je over het sorteren doet.
420 per uur... las ik laatst, er is niemand die dat haalt.

maar... staat op jouw salarisspecificatie tussen de uren/ meeruren ook niet een apart bedrag voor
Periodieke uitbetaling vakantietoeslag?
dat komt er dan dus gewoon bovenop.

Re: Uurloon bij Sandd

5
@elisa

600 ? hahahahahhahahaha :lol: dat wordt vast loonsverhoging voor jou bij Sandd elisa.
heb je soms een sorteermachine thuis.

als jij dat echt per uur haalt elisa... dan wordt jij niet onderbetaald maar krijg je teveel :mrgreen:

Re: Uurloon bij Sandd

7
@bucky
:mrgreen: (Y)

zolang ze het zo blijven doen is dat wel een creatieve reactie :lol:


maar bucky... periodieke uitbetaling vakantiegeld staat dat echt niet apart op je salarisspecificatie?
dat moet toch bij iedereen gelijk zijn.

Nog een reden om Apeldoorn te bellen :P
toch denk ik dat je eerder aan de stroopwafels begint :?
en dat kan ik me voorstellen hoor. ik zou ook niet weten
hoe dat aan te pakken is.

Re: Uurloon bij Sandd

8
Carla41 schreef: maar bucky... periodieke uitbetaling vakantiegeld staat dat echt niet apart op je salarisspecificatie?
dat moet toch bij iedereen gelijk zijn.
Ja het staat er wel apart op zie ik nu.

Bellen naar Apeldoorn heeft niet veel nut denk ik. Er bestaat volgens mij ook geen vakbond die de belangen verdedigt van de Sandd bezorgers. Zowel de BVPP als de FNV houden zich alleen bezig met PostNL. Ik wacht nog wel tot 2013 wanneer iedereen een CAO heeft. Dan zal het wel beter worden hopelijk. Nu is het nog maar zo'n klein groepje CAO'ers bij Sandd dat er weinig tegen te doen valt.

Re: Uurloon bij Sandd

9
[/quote]Er bestaat volgens mij ook geen vakbond die de belangen verdedigt van de Sandd bezorgers.
Zowel de BVPP als de FNV houden zich alleen bezig met PostNL.
Nu is het nog maar zo'n klein groepje CAO'ers bij Sandd dat er weinig tegen te doen valt.[/quote]

Zijn er SANDD mensen (al) lid van BVPP ??
Sandd CAO groep zou nu toch bijna 80% moeten zijn ........ ?

IS het werkelijk zo dat BVPP géén belangen verdedigt van Sandd medewerkers en
zich alleen bezig houd met Postnl medewerkers ?
kan ik helaas niet geloven
Postbezorger Sandd

Re: Uurloon bij Sandd

10
elisa schreef:Ow? Ik haal met gemak 600 per uur dus hoe zit dat? We worden zowiezo zwaar onderbetaald :)
hee elisa , als je dit in jouw eentje doet wat is dan jouw geheim ?
zou je TIPS met ons willen delen ? ?
600/uur >> dwz straat/zetten én alles netjes gebundeld in de kratten............

( I have a dream ..... )
Postbezorger Sandd
cron