Re: wie gaat van ovo over op cao?

2
Ik ben hierover nog niet benaderd door Sandd, maar als ik een brief krijg, en ze willen afspreken hoe en wat, dan moeten ze me iets goeds kunnen bieden volgens de CAO, anders blijf ik denk ik zoals nu het geval is: de OVO...
Wel is het zo, dat via een CAO veel meer is geregeld, wat nu voor eigen rekening is, maar als er dan ook consequenties aan vastzitten, waar ik als bezorger niet op zit te wachten dan is de keus gauw gemaakt voor mij... dan blijft het OVO.

Re: wie gaat van ovo over op cao?

4
Er zat bij de post van VSP ook een blad, ze hebben al een aantal bezorgers benaderd en willen 1 april vandaag dus de eerste contracten in laten gaan. Maar als je de kranten leest, ga je er niet echt op vooruit. Dus ik denk dat er maar weinig mensen een contract willen.
Volgens mij krijg je ook pas een aanbod als je langer dan 2 jaar werkt, nou daar kom ik nog lang niet aan. Scheelt weer een beslissing maken,
groetjs
natascha

Re: wie gaat van ovo over op cao?

7
tassie74 schreef:Volgens mij krijg je ook pas een aanbod als je langer dan 2 jaar werkt, nou daar kom ik nog lang niet aan. Scheelt weer een beslissing maken,
groetjs
natascha
Dan ben ik ook nog helemaal niet aan de beurt.. ;) ik werk pas ruim een half jaar voor Sandd, dus ik kan nog even totdat ze dan bij mij zullen komen...

Re: wie gaat van ovo over op cao?

8
ik heb al wel een aanbod gehad en laat ze komen met een gesprek, maar ik neig steeds meer naar ovo. Ik vind mijn vrijheid ook wel heerlijk. Nu ben ik altijd nog in de schoolvakanties vrij. en als de jongens een keer thuis zijn van school. En dat kan ik natuurlijk wel vergeten als ik in dienst ben. en mijn man helpt nogal eens mee dat kan ik dan ook wel vergeten.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen doen.

groetjes Lucie

Re: wie gaat van ovo over op cao?

9
@lucie
wil je laten weten wat er wordt geboden lucie?
mag je je eigen wijk(en) houden.! (kan dat worden vastgelegd)
vanaf wanneer gaat een mogelijk contract in.
hoeveel uur staat er minimaal voor 1 wijk. ( of voor 2 of 3 per dag!)
wordt er rekening gehouden met al gemaakte vakantieplannen?

er worden van de week kamervragen gesteld over de cao,s die aangeboden worden.
het zou zo maar kunnen dat door die aandacht de cao,s er gunstiger uit komen te zien
dan in eerste instantie werd gemeld. ;)

Re: wie gaat van ovo over op cao?

10
Als ik meer weet laat ik het wel weten. het lijkt mij toch wel dat je je eigen wijken mag houden! dat zou wat moois worden.
ik begreep van een kennisje dat je binnen 5 km een andere wijk moet accepteren (dat kan dan volgens mij ook een buitenwijk zijn :cry: ) maar over vergoedingen heb ik niets gehoord. ik weet echt nog niet meer dan dat ik het briefje heb opgestuurd dat ik wel een aanbod wil zien.

groetjes Lucie
cron