Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

13
slagvaardige schreef:Ja, en meestal blijven we net met een paar tientallen grammetjes onder de magische grens he? Heel toevallig! :lol:
KLOPT :!: Sandd is in staat én doen én durven 29,8 kg op de bezorgbon te vermelden :evil:
als het in de buurt van het magische gewicht komt weeg ik ter controle de post.......
wel eens bingo gevangen én een nabetaling ontvangen
Postbezorger Sandd

Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

15
Carla41 schreef:@fredselekt

je bezorgt de post nog niet lang voor sandd ?
kritisch blijven Moet! kritiek leveren Mag! maar vind je ook nog iets wel goed aan het werken voor Sandd?
anders IS er een alternatief!!
Postnl :P
Sandd bezorger sinds 2010 ;
tuurlijk goede dingen :

- chauffer is hier altijd keurig op tijd (Y)
- salaris perfect op tijd geboekt / geen problemen (Y)
- communicatie contactpersoon goed (Y)
- ....etc.

Postnl is ivm uren/thuissituatie geen optie anders wellicht overwogen.
Postbezorger Sandd

Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

16
Wat ben jij een mazzelaar, de chauffeur is hier altijd 1 tot 1,5 uur te laat, zit 9 van de 10 keer nog minuten lang te bellen voordat hij aan het werk gaat, ik kijk altijd de betaallijsten na en heb al enkele keren onregelmatigheden ontdekt die nog steeds niet opgelost zijn en over de coördinator maar niet te schrijven.

Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

17
@koewartje

heb je geen blokuren waarin de chauffeur moet langs komen.?
ik vind fred geen mazzelaar, maar jij bent eerder de pechvogel.

mijn ervaring is dat de post ( slechts 2 x niet in 2012) altijd op de vaste bloktijd wordt bezorgd.
betaling voor de 10e binnen is en gewoon klopt.

Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

18
koewartje schreef:Wat ben jij een mazzelaar, de chauffeur is hier altijd 1 tot 1,5 uur te laat, zit 9 van de 10 keer nog minuten lang te bellen voordat hij aan het werk gaat, ik kijk altijd de betaallijsten na en heb al enkele keren onregelmatigheden ontdekt die nog steeds niet opgelost zijn en over de coördinator maar niet te schrijven.
Ga er eigenlijk vanuit dat dit overal goed geregeld is ; blijkbaar niet helemaal.
Vanochtend was die man ongeveer 15 min later dan gewoonlijk en hij excuseerde zich ook nog...........
Die aanrijtijden kun je echt de klok op gelijk zetten ; zeer strak geregeld.
Als er een vervangster is wijkt het in die zin af dat de post er dan nog sneller is :!: ..... vlotte dame (Y)
Postbezorger Sandd

Re: Overzicht uitbetaling ovo'ers

20
Ik heb ook een toffe chauffeur. De vaste chauffeur komt altijd stevast vroeg. Of zo vroeg mogelijk. Zelfs nog buiten de bloktijd. (daarvoor dus) en nu had hij ook een mooie.. Hij had voordat hij de kratten had neergezet, mijn stoep geveegd. Stond hij met de bezem in zijn handen toen ik de deur opendeed. Ja, anders zou hij maar uitglijden met die stuifsneeuw, zei hij. Nou, ben je dan tof of niet? (Y)
cron