Bericht Reacties van Sandd.

#1
Ik meld me altijd af via de gewone mail. Dat doe ik om persoonlijke redenen. Sommige medewerkers melden nog altijd af via de telefoon. De meeste daarvan hebben geen internet. Hun reactie kunnen ze niet weergeven op postbezorger.org. Het is jammer dat hun ervaringen weinig belicht tot onderbelicht worden. Ik ben benieuwd hoe hun relatie is met Sandd. Hoe reageert Sandd? Onder de 13000 medewerkers moeten er ook veel zijn die geen gebruik maken van de app. Het is interessant om te horen hoe er gereageerd wordt door Sandd naar deze medewerkers. Graag jullie verhalen. Ik realiseer me dat veel mensen in deze groep niet zo veel affiniteit zullen hebben met computers, internet of smartphone. Mijn verwachtingen over het aantal reacties is daarom niet hoog gespannen. Ik ben benieuwd. Dit onderwerp gaat dus uitdrukkelijk niet over meningen. Respecteer dat en open daarvoor een ander onderwerp. Ik hoop op veel en vooral interessante verhalen. Dus alle ervaringen van de mensen die de app niet gebruiken en hun relatie met Sandd. Ik hoop dat er wat interessante verhalen tussen zitten.

Bericht Re: Reacties van Sandd.

#5
Tot voor kort meldde ik me af d.m.v. mijn laptop. Dat ging prima. Toen kwamen de berichten dat m.i.v. januari de app gebruiken verplicht werd.
In eerste instantie voelde ik onbegrip, maar bedrijven blijven constant veranderen en vernieuwen, en Sandd doet dat ook.
Privé ben ik lid van een aantal sportgroepjes, die onderling communiceren via Whatsapp etc.
Ik was de uitzondering en moest per e-mail op de hoogte blijven van wat er speelde.
Mede daardoor en de verplichting vanuit Sandd heb ik uiteindelijk besloten een smartphone aan te schaffen,.
Tot nu toe pakt het allemaal best positief uit, alleen het toestel zelf heb ik gekocht, een goedkopere versie.
Qua abonnement maakt het ook niet veel uit, ik ga er € 1,00 per maand op achteruit, dus dat valt te overzien.

Bericht Re: Reacties van Sandd.

#6
@Stan
Je plaatst dit onder het kopje: Opmerkingen'/Een positieve bijdragen om de bezorging te verbeteren :D

de kop : Reacties van Sandd ?
Mischien is het t handig deze aan te passen zodat je meer reacties krijgt?
bijvoorbeeld. Reacties van Sandd aan degenen die de app niet willen gaan gebruiken?

ps. @postbiker
sandd zal wel moeten als ze mee wil blijven doen op de postmarkt.

Bericht Re: Reacties van Sandd.

#7
Nou ik heb de app sinds kort ook maar de helft van de tijd crashed hij gewoon onderweg.
Ik heb de app ik ga hem gebruiken. Als het niet werkt is verder niet mijn probleem.

Dit is van hoger hand op de valreep erdoorheen gedrukt op laatste nippertje. Als je 3 dagen voor het nieuwe jaar pas je website in de lucht heb om een telefoon te bestellen dan kan je wel spreken van een niet goed voorbereide haast actie waar niet over is nagedacht. typisch hoger management die een raportje leest en iets goed keurt maar totaal niet door hebben wat er werkelijk gaande is.

Bericht Re: Reacties van Sandd.

#9
Op de deurmat.nl :
(Maar ik moet zeggen dat het scannen meevalt, de kinderziektes zijn er waarschijnlijk al uit.)



Ik heb totaal nog geen ervaring met het scannen.
Bestaat er zoiets als een handleiding en wat heb je er voor nodig ?
Ik vermoed dat ik een app moet installeren en wat is een goeie ?

Ik hoor het graag,

Bericht Re: Reacties van Sandd.

#10
ook ik heb na 10 jaar mijn opzegging van sandd telefonisch gekregen , ook omdat ik geen smartfone aan wil schaffen voor de app
de eerste 9 jaar en 10 maanden nauwelijks of geen incidenten gehad en nu ineens de laatste 2 maanden regent het klachten , waarschijnlijk voorbereiding voor ontslag , maar heb gelukkig de laatste telefoongesprekken opgenomen en daarin werd letterlijk gezegd dat het niet aanschaffen van een smartfone , en het niet verschijnen op kantoor , een reden zou kunnen zijn om de overeenkomst op te zeggen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast