Re: Sandd groeit nog steeds

41
Volkomen nutteloze discussie dit.
Ik ga geen partij trekken voor deze of gene en voel me zeker niet geroepen om deel te nemen aan de discussie maar het gebrek aan steekhoudende argumenten is hier en daar wel erg opvallend.

Je zou gewoon gaan wensen dat Postbode 21 weer terug komt ( grapje ) :lol:

Re: Sandd groeit nog steeds

42
Carla41 schreef:Nog 1 reactie Newman.

Zo voert men geen discussie, maar wil jij graag een discussie voeren.

ik lees de tekst van deezertje anders dan jij. dat moet toch kunnen.
ik ben niet uit op mijn gelijk.. ik geef gewoon mijn mening.
.
Nee Carla, zo HOORT men te discussiëren. Er is een stelling, en die onderbouw of ontkracht je mbv argumenten. Dat heb je als het goed is op school geleerd, bij Nederlands.

Je mening geven is prima, maar onderbouw deze dan. Het is jammer dat je dat niet doet.

Re: Sandd groeit nog steeds

45
@elisa

het is me al eerder gevraagd , nee .
de oorspronkelijke tekst van deezertje waar ik commentaar op gaf is:

"Klopt inderdaad dat steeds meer via Sandd gaat. ING, Rabobank afschriften nu voor een deel ook. Veel tijdschriften zijn al over. En dan de goede doelen en direct mailings... Is gewoon puur op prijs gebaseerd, want kwaliteit leveren ze hier helaas niet. Maar wat wil je ook met stukloon (10% heeft daar maar een CAO)".

maar ik ga nu in herhaling vallen elisa dus.. een ieder mag blijven reageren, ik heb er nu genoeg over gezegd. :P

"

Re: Sandd groeit nog steeds

46
Carla41 schreef:lees de oorspronkelijke tekst en daar gaf ik een mening over .

(Y)
Dat weten we nou wel. Dat jij je mening geeft is prima, maar onderbouw deze dan met argumenten. En als iemand die argumenten dan weerlegt, kom dan met nieuwe argumenten, of geef aan waarom jouw argumenten niet weerlegd zijn.

Re: Sandd groeit nog steeds

49
Ik ga me niet in deze discussie mengen,maar vind het wel vreemd dat er wordt geschreven dat dezertje iets in een postNL topic schrijft wat op deze site dus niet te vinden is, maar dat het om iets gaat wat van een heel andere site blijkt te komen. Dan zou de discussie dus op die andere site gevoerd moeten worden en niet hier.

Maar het topic was SANDD groeit nog steeds en dat SANDD kan groeien komt deels door de oneerlijke concurrentie (SANDD heeft geen 6-daagse bezorgplicht en geen verplichting om 10% van de bezorgers minimaal het minimum loon te betalen) om en deels misschien ook omdat postNL door de grootte van de organisatie iets minder flexibel is nar de klant toe.

Werken bij SANDD en posNL heeft beide voor- en nadelen, maar dat is een ander topic.
cron