Sandd groeit nog steeds

1
Sandd bouwt een nieuw logistiek centrum in Echt Susteren

Het logistieke centrum in de regio Limburg is het eerste pand dat specifiek voor Sandd wordt gebouwd. Sandd gebruikt tot nu toe alleen bestaande gebouwen. Medio augustus 2013 staat de oplevering van het nieuwe logistiek centrum gepland.

Sandd is begonnen met 34 logistieke centra en dat zullen er circa 12-15 zijn in 2015, aldus Klinge. Het wordt een mix van nieuwbouw en bestaande locaties. Naast Echt komt er een logistiek centrum in Schiedam.

Volgens de woordvoerder gaat de reorganisatie niet ten koste van banen: "De werkgelegenheid blijft op peil. We groeien tenslotte.

(Y) ik vraag me wel af gaat iedereen? mee naar een andere vestiging..

Re: Sandd groeit nog steeds

2
postnl bezorger Deezertje kan het maar niet verkroppen dat zoveel post naar sandd is gegaan.

lees haar frustratie op medewerkerstopic postnl 165:
"Klopt inderdaad dat steeds meer via Sandd gaat. ING, Rabobank afschriften nu voor een deel ook. Veel tijdschriften zijn al over. En dan de goede doelen en direct mailings... Is gewoon puur op prijs gebaseerd, want kwaliteit leveren ze hier helaas niet. Maar wat wil je ook met stukloon (10% heeft daar maar een CAO).

En dat zou misschien minder uitmaken als ze alleen reclamespul bezorgen, maar tegenwoordig gaat dus onderhand de hele Belastingdienst, CBR, bankafschriften en andere papieren mee met Sandd, waar de afzender vaak jou aansprakelijk stelt als je iets niet hebt ontvangen... "

en dan collega,s oproepen om te klagen in de hoop dat de post weer naar postnl terugkeert :mrgreen:
je bent niet geheel up to date Deezertje... langzamerhand heeft bijna 60 % een CAO.. :P

sinds wanneer wordt een postbezorger echt persoonlijk aansprakelijk gesteld omdat post niet is ontvangen?

Arme, arme deezertje..

Re: Sandd groeit nog steeds

3
@Carla41,

Helemaal met je eens.
Vandaag geen Margriet in de bus terwijl ik hem gisteren al had moeten ontvangen.
Wat nou kwaliteit. :x
Deezertje heeft tunnel visie en waarom klaagt ze niet over die exorbitante salarissen van de top van Post.nl.
De postbodes zijn hun baan kwijt geraakt omdat postbezorgersgers zoals Deezertje het werk nu voor een lager salaris zijn gaan doen.
Post.nl is nu ook een prijsvechter want er zijn ook klanten van Sandd overgestapt zoals Yves Rocher.

Re: Sandd groeit nog steeds

4
Grillig als de postmarkt is zal het heen en weer blijven schuiven, over onze OVO ruggen kunnen ze idd behoorlijk van bil gaan mbt uitbreiden etc.
Ik juich er beslist niet om, zo heb je iets en dan weer niets, oud gezegde.
Ik heb ook niet bepaalde affiniteit met Sandd of Post nl, ze steken elkaar niet maar houden elkaar draaiende/in stand.

Re: Sandd groeit nog steeds

5
@elisa

de schaduwzijden van Sandd hoor je me niet ontkennen.
iedereen moet recht hebben op een cao.. ook degenen die bij de onderaannemers werken.
en al verbeteren de arbeidsomstandigheden bij sandd , het kan en moet nog steeds beter.

het geschuif met kilo,s (zie ander topic) om wel/geen herlaadvergoeding te hoeven geven moet ook
worden aangepakt.

maar je collega,s " oproepen" tot klachten indienen en denken dat de post dan weer retour komt?
dat riekt naar oplichting.. al ga ik er wel van uit dat het merendeel 99,9 % van de postnl-ers
zich daar niet mee bezig houdt. :lol:

Re: Sandd groeit nog steeds

7
Bij mij ook @Geertjan. Bij mij ook. Zowel de 4anddman als de Postnl vrouw. Ach die Deesertje. Ik moet er wel om lachen. Ik wed dat haar collega's ook denken van "ene oor in, andere weer uit" we kunnen best naast elkaar werken hoor. Ik gun Postnl bezorgers net zo goed grote hoeveelheden post. En Sandd ook. Jammer dat we niet voor beide bedrijven mogen werken. Ik zou als dat kon en mocht er zo gebruik van hebben gemaakt. Als ik het zo hoor schijnt het in Arnhem beter te gaan dan een paar jaar geleden wat werkomstandigheden betreft. Maar die Deezertje is wel laggu!

Re: Sandd groeit nog steeds

8
ik kan het ook goed vinden met de bezorgsters van Post.nl gelukkig.
Zo mopperkont als Deezertje daar maak ik gehakt van als ik haar zou tegen komen..
Over reclame gesproken, Post.nl lijkt soms wel een reclame verspreider.
Nu zijn de reorganisaties weer begonnen en gaan er veel ontslagen vallen.
Misschien mis ik daarom post.

Re: Sandd groeit nog steeds

9
Als er ontslagen gaan vallen, dan moet die arme Deezertje straks nog naar Sandd overstappen. Woepsie! Hahahaha
Hoe reageren de mensen eigenlijk op haar oproep? Moet zoiets niet gemeld worden? Ik vind dat oneerlijke praktijken want dit is oproepen tot laster en smaad aangepakt moeten worden. Die Deezers kan als ze niet oppast en de verkeerde het leest een civiele procedure aan haar broek krijgen. Als 4andd haar te pakken krijgt, zijn haar billetjes blauw.

Re: Sandd groeit nog steeds

10
Wat maken jullie je druk om die ene persoon? Ze had wel lef om zich uit te spreken wat ws veel Post nllers ook denken maar niet zeggen.
Het zal zich uitwijzen hoe het verloop zal zijn tzt, wij zijn ook mede reklame verspreiders/folderaars dus dat is nek aan nek.
cron