Re: Sandd groeit nog steeds

71
@Newman

vergoeding van fietsreparaties.. dat is een goed idee (Y)

@pensioenfonds postnl
wat levert dat nou op voor postbezorgers die contracten hebben van 8 uur per week.
moet je daar tegenwoordig ook bij postnl zelf aan meebetalen?
m.a.w. hoeveel houd je er dan straks over tig.. jaar aan over. :cry:

Re: Sandd groeit nog steeds

72
Doro schreef:"Newman schreef:

Dat Sandd geen toegang heeft tot de postbussen van PostNL is logisch. Als Sandd de belevering van postbussen als dienst aan hun klanten wil aanbieden, laten ze dan lekker zelf een postbussenruimte beginnen.

Sandd bezorgt wel degelijk de postbussen.
Even goed googelen en je weet het.
Sandd heeft een landelijke dekking en bezorgt alleen geen post voor buitenlandse adressen.
Sandd levert de post af bij de postbussen, maar vervolgens moeten PostNL-medewerkers het daar uitsorteren. Dat heb ik zelf vaak genoeg staan doen, dus ga me nou niet vertellen dat het niet zo is. De post van Sandd komt wordt ook in de postbussen bezorgd, maar dus door PostNL! Wij worden door de Opta hiertoe gedwongen om dit tegen kostprijs te doen.

Re: Sandd groeit nog steeds

73
Carla41 schreef:@Newman

vergoeding van fietsreparaties.. dat is een goed idee (Y)

@pensioenfonds postnl
wat levert dat nou op voor postbezorgers die contracten hebben van 8 uur per week.
moet je daar tegenwoordig ook bij postnl zelf aan meebetalen?
m.a.w. hoeveel houd je er dan straks over tig.. jaar aan over. :cry:
Voor postbezorgers is het een zgn premievrij pensioen. Het wordt dus niet op je loon ingehouden. Ook mensen met kleinere contracten hebben hier nog wat aan, omdat de franchise naar rato van contracturen is.

Hoeveel je er over tig jaar uiteindelijk nog aan overhoudt weet je nooit zeker, maar dat geldt tegenwoordig voor iedereen die ergens een pensioen aan het opbouwen is.

Re: Sandd groeit nog steeds

77
Pfff.. kijk er al zo tegenop (ja eerlijk waar!) Ik mocht geen vrij, al had ik begin december al gevraagd..
"aaah stelt niks voor" werd mij gezegd, hooguit 100 stuks.. Ja, vorige week stond hij inderdaad nog op 100 stuks... nou het was wel even 200 stuks! En ook nog de meest tijdrovende/vervelende adressen...
Maar ja, schouders er maar weer onder.. misschien wat eerder beginnen. En hopen dat ieder de brievenbussen nog open heeft! Wie weet doe ik het rennend hahaha *grapje*

Succes morgen iedereen en alvast een fijne jaarwisseling :)

Re: Sandd groeit nog steeds

79
nou ja de nieuwe weigeren op maandag hoor :idea:

@marloes

kom op marloes!
200 poststukken dat hoeft nog geen 200 adressen te zijn.
en dan nog... :roll:

wees blij dat je kan lopen, wees blij dat je werk hebt.
als jij om 8 uur begint ben je zo weer thuis. mischien al binnen het uur.
cron