Chauffeurs...

1
Grrrr.... Balen, mijn "vaste" chauffeur is of ziek, of met vakantie...

Anyway, nu dus een vervanger, nee wacht, 2 vervangers gehad, en die van vandaag
maakte er een potje van, hihi... Ze waren beide aan de late kant, maar goed, streven is voor
14:00 uur. Maar de chauffeur van vandaag zette het kratje met de bezorgbonnen bovenop de stapel,
belde niet aan, en reed weg. Ik vind het niet erg dat ze doorrijden zonder aan te bellen, maar zorg dan
effe dat de bonnen niet lekker losjes bovenop liggen.
Ikzelf was op dat moment achter in huis bezig, maar mijn man was nog net op tijd om mijn bonnen van
de oprit te halen; hoeft niet de hele buurt te zien natuurlijk...

Re: Chauffeurs...

3
Bij mij liggen ze ook altijd bovenin de kratten, en bij één v.d. wijken dan met de nieuwe retourenzak er bovenop.
Er valt wat over te zeggen, om het iets verder naar onderen te leggen, al is het voor hun wellicht makkelijk als controle, dat ze de goede kratten pakken uit de wagen. :?

Re: Chauffeurs...

4
anne schreef:Bij mij liggen ze ook altijd bovenin de kratten, en bij één v.d. wijken dan met de nieuwe retourenzak er bovenop.
Er valt wat over te zeggen, om het iets verder naar onderen te leggen, al is het voor hun wellicht makkelijk als controle, dat ze de goede kratten pakken uit de wagen. :?
Toevoeging: al hebben de chauffeurs natuurlijk ook als controle de kratkaartjes, dus kunnen de bezorgbonnen ook verder naar onderen in de krat...

Re: Chauffeurs...

5
Het is mensen werk maar de chaufeurs komen nooit op vaste tijdstippen ,logisch ergens want als er veel post is zijn ze langer bezig.
Ik heb nagenoeg nooit problemen met hen maar baal wel als ze laat zijn.

Re: Chauffeurs...

6
Chauffeurs kunnen NIET op een vaste tijd komen op een bepaald adres

Dit is afhankelijk van een aantal factoren :

Kan er op tijd worden uitgereden doordat het sorteerprocess op tijd af is

Kan er op tijd worden uitgereden doordat alle chauffeurs aanwezig zijn

Kan er op tijd worden uitgereden omdat alle mutaties voor de route op tijd bij de vestiging zijn

Elke chauffeer probeert zoveel mogelijk rond dezelfde tijd bij u aan de deur te zijn maar dit lukt gewoon net altijd

Postman070

Re: Chauffeurs...

10
Hey dat zou inderdaad leuk zijn. Ik wil ook wel wat horen over de wederwaardigheden. Ook chauffeurs en andere medewerkers zijn natuurlijk van harte welkom. (Y)

Het is leuk om te weten bij welke bedrijven je hebt gewerkt en wat voor werk je doet en wat je zoal meemaakt. Ik vind niet dat je precies moet vertellen hoe je heet.
cron