Tijdschriften verkoop loopt terug

1
Vandaag in volkskrant:

De HOI-cijfers laten zien dat de betaalde oplage van de Viva met bijna 25 procent omlaag doken tot 48.592. Bij Flair bedroeg de daling bijna 23 procent naar 67.097. Ook bij Nieuwe Revu, een ander blad van uitgever Sanoma, liet de betaalde oplage een soortgelijke daling zien. .

Playboy
Het mannentijdschrift Playboy viel op met een daling van 34 procent. Ook de roddelbladen liepen terug. Bij Story bedroeg de daling 13 procent, bij Privé en Weekend beide 7 procent. Bladen die gericht zijn op een specifieke doelgroep groeiden wel. Het gaat dan om tijdschriften over het koningshuis of over bepaalde sporten zoals hardlopen en hockey.

weer een gevoelig verlies aan post.. al geldt het wat deze bladen betreft meer voor postnl..
of bezorgen wij de Flair ?

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

4
@Doro

Mischien komen de volgende bladen dan naar Sandd , kunnen ze op de bezorgkosten nog wat besparen..
zolang slagvaardige haar duckie maar krijgt :D

".Sanoma is onder meer uitgever van Libelle, Margriet en Donald Duck en is eigenaar van nu.nl en SBS. Begin deze maand maakte het bedrijf bekend te stoppen met vorig jaar gelanceerde vrouwentijdschrift Fab."

de Vriendin, de Quest, National Geografic, Buitenleven , I Phone, Computeridee,, Bloem &Plant, Zoom.nl,Landleven,
Garden,Beet, Vissen,Karper en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een tiental,
deze worden op dit moment allen bezorgd door Sandd (Y)

daar mag van mij de Elsevier ook nog bij :mrgreen:

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

5
Carla41 schreef:@Doro

Mischien komen de volgende bladen dan naar Sandd , kunnen ze op de bezorgkosten nog wat kosten besparen..
zolang slagvaardige haar duckie maar krijgt :D .
Indeed! :lol:

Laat de bladen maar naar Sandd komen. Wij bezorgen ze correct en voor een zeer voordelige prijs. Sandd zou hier eens achterheen moeten gaan om wat orders binnen te halen van bladen die niet stoppen. No offence @Postnl.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

6
@slagvaardige
We regelen het gewoon zelf :lol:

Al neem ik aan dat ze bij Sandd niet liggen te slapen .
zo lang we Al die "andere" bladen goed blijven bezorgen.. , ze kennen de tarieven toch.. komt de rest vanzelf.

Alle dinsdag magazines van Postnl.. die kunnen wij voordeliger en vroeger bezorgen.
we hoeven niet te wachten tot de post eind van de morgen op de depots op te halen is.. :mrgreen:

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

8
Carla41 schreef:@slagvaardige
We regelen het gewoon zelf :lol:

Al neem ik aan dat ze bij Sandd niet liggen te slapen .
zo lang we Al die "andere" bladen goed blijven bezorgen.. , ze kennen de tarieven toch.. komt de rest vanzelf.

Alle dinsdag magazines van Postnl.. die kunnen wij voordeliger en vroeger bezorgen.
we hoeven niet te wachten tot de post eind van de morgen op de depots op te halen is.. :mrgreen:
Sandd houd acties binnen het bedrijf, tenminste destijds kreeg ik een koelkastmagneet met de tekst wie slaapt vangt geen vis, dan keek je thuis wat je ontving aan bladen etc wat nog niet door sandd bezorgd werd en die deed je dan bij sandd in het aquarium zodat ze konden proberen die ook binnen te halen als klant ;-)

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

9
Post.nl heeft niet alleen de postzegel weer duurder gemaakt maar ook de zakelijke tarieven verhoogd.
Laatst had ik van die witte enveloppen met daarin een proefmonster die je kon indrukken te bezorgen.
Schijnt het een proefmonster van een wasmiddel te zijn.
Een Sandd haatster had die ook ontvangen en wat bleek, zat er nog een envelop onder met daarop een Post.nl logo.
:lol:
cron