Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

12
slagvaardige schreef:
Carla41 schreef:@Doro

Mischien komen de volgende bladen dan naar Sandd , kunnen ze op de bezorgkosten nog wat kosten besparen..
zolang slagvaardige haar duckie maar krijgt :D .
Indeed! :lol:

Laat de bladen maar naar Sandd komen. Wij bezorgen ze correct en voor een zeer voordelige prijs. Sandd zou hier eens achterheen moeten gaan om wat orders binnen te halen van bladen die niet stoppen. No offence @Postnl.
Als jullie ze net zo goed bezorgen als de bonnen voor die droomboeken zou ik geen al te hooggespannen verwachtingen koesteren. :lol:

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

14
Carla41 schreef:@Newman

waar doel je op Newman? :D
Op de talloze klachten die ik in mijn omgeving hoor, en heb gelezen op @Sandd_Webcare (Twitter) van mensen die die bon nooit ontvangen hebben. Ik heb zelf ook nooit de bon ontvangen, en m'n ouders (wonen 1 km verderop) ook niet.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

15
@newman

oh, bedoel je dat.

die bonnen zijn op verzoek van het Nationaal Comité Inhuldiging gedrukt in Duitsland.
want die gunden de duitsers eerder een order dan de eigen drukkers in Nederland.
daar is nog een hoop trammelant over geweest, zelfs bij Pauw & Witteman.


dat de bezorgorder aan Sandd is gegund en niet aan Postnl
tja, dat vind jij natuurlijk jammer. dat begrijp ik wel.


De bon is nog steeds te downloaden.. wel voor 1 october bij je plaatselijke boekhandel inwisselen. :P

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

16
Carla41 schreef:@newman


dat de bezorgorder aan Sandd is gegund en niet aan Postnl
tja, dat vind jij natuurlijk jammer. dat begrijp ik wel.


De bon is nog steeds te downloaden.. wel voor 1 october bij je plaatselijke boekhandel inwisselen. :P
Uiteraard is dat jammer, vooral als de Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken. Goedkoop is duurkoop.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

17
@Newman,

De bonnen voor het droomboek waren niet h.a.h. geadresseerd.
Er is een adressenbestand van de P.C.L gebruikt.
Ook ik ging ervan uit dat ieder adres een bon zou krijgen.
Dat mensen klagen ligt dus niet alleen aan veronderstelde slechte bezorging door Sandd.
Ook zijn er veel te weinig boeken verspreid, veel mensen kwamen voor niks naar de winkel.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

18
@Newman

het is nog niet eens 1 sanddbezorger bij mij en mijn ouders , maar je gaat in de overdrive..
"Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken".!

Jammer Newman, oh oh oh wat laat je je weer kennen :D

@Doro
dat wordt veronderstelt maar het is niet feitelijk vastgesteld.
omdat de postcodeloterij een van de sponsers was.

ik denk , ook een veronderstelling hoor, gauw gauw laten doen, dus onzorgvuldig.
aangezien er ook nogal wat lege enveloppen bij waren..
maar om dat dan in de schoenen van de sanddbezorgers te schuiven , wat moeten wij
met al die bonnen?

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

20
Doro schreef:@Newman,

De bonnen voor het droomboek waren niet h.a.h. geadresseerd.
Er is een adressenbestand van de P.C.L gebruikt.
Ook ik ging ervan uit dat ieder adres een bon zou krijgen.
Dat mensen klagen ligt dus niet alleen aan veronderstelde slechte bezorging door Sandd.
Ook zijn er veel te weinig boeken verspreid, veel mensen kwamen voor niks naar de winkel.
Bij de PCL sta ik wel in het bestand, die bestoken me met post, dus daar kan het probleem niet liggen.
cron